Definitivní konec celosvětově známého pořadu Top Gear je již za námi, ale na scéně se ještě objevil Jeremy Clarkson, který se naposled projel po testovacím okruhu Top Gearu.
S koncem snad nejznámější motoristické show to Jeremymu prostě nedalo a musel se ještě jednou projet po zkušební dráze. Na té jsme mohli téměř v každém díle vidět auto za rozumnou cenu, ve kterém seděla aktuální světová celebrita z řad herců, zpěváků atd.
Clarkson po zveřejnění fotky přímo neřekl, jaké auto na poslední jízdu použil, ale na svém Twitteru uved, že to byl jeden z vyfocených vozidel na snímku. Ať to tedy bylo cokoliv ze zveřejněné trojice (Mercedes-AMG GT, Ferrari LaFerrari a Ferrari 488 GTB), Jeremy si poslední jízdu zcela určitě užil.
V celé situaci také vydal popisek, že je velice smutné končit právě na tomhle místě, kde se vždy měřil finální čas každého řidiče, s čímž byla vždy spojena velká porce humoru. Další zajímavostí je, že majitelem černého Ferrari je Nick Mason ze skupiny Pink Floyd.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?