Nákup dalších aut pro chytání „pirátů“ nikoho už nepřekvapí. Další peníze pro business policie.
Policie už konečně přestává obelhávat občany. Už netvrdí, že kupuje civilní auta s radarem kvůli ochraně ostatních řidičů, ale kvůli snazšímu postihování dopravních přestupků. Už žádná prevence, ale jen číhat na to, až někdo překročí rychlost.
Pro tento business nakupuje dalších 85 Octavií v civilních barvách. Nakoupí je z fondu zábrany škodám. Proč za ně kupuje auta, která nebudou fungovat jako prevence, ale jako „lovec“ a velmi výdělečný prvek u Policie je mi záhadou. Prvních 50 aut chtějí mít policisté ještě letos. Ve výsledku by mělo být jedno auto do každého z okresů v ČR.
Kromě Octavií chtějí policisté jezdit v dalších 3 stíhacích dálničních autech. Do konce roku mají nejbezpečnější komunikace v Čechách brázdit v celkem 40 Superbech a Passatech.
Nejsmutnější na tom všem je, že zde nejde o bezpečnost, ale o skvělý podnikatelský záměr. Policie totiž měří jen na přehledných úsecích, kde jejich radary mají výhled a kde se také rychlost porušuje. Nikdo se ale už nezaobírá otázkou, zda na takovém úseku není vyšší rychlost v pořádku.
Největším paradoxem je, že policisté měří na úsecích, kde nyní platí 90 km/h ale už je pro ně schválená rychlost 110 km/h. I přesto se schovávají za slova jako jsou: bezpečnost, nebo snížení nehodovosti. Není pak divu, že naše policie je pro většinu občanů jen pro smích a bez respektu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.