Luxusní kupé s neotřelým vzhledem by bylo jistě lákavé auto. Obavy, že nedorazí, jsou ale na místě.
Renault Talisman není, jak často můžete slýchat, přímým nástupcem Laguny. Talisman přichází na zcela jinou pozici v modelové nabídce, protože nahrazuje Lagunu a Latitude zároveň. Přesto se však nabízí, že dorazí i s karoserií kupé.
Kde kdo by řekl, že je to logické. Přeci Laguna také byla ve verzi kupé, jenže její úspěch nebyl příliš veliký. Renault tuto skutečnost jistě zvažuje a šance kupéčka nejsou veliké, ale ani malé. Přesto vám můžeme nabídnout poodhalení, jak by asi případná kupé verze vypadala.
Renault Talismanu velice věří. Neotřesitelně si myslí, že posun z Laguny k Latitude je dobrým krokem. Zřejmě po vzoru nového Passatu, chce i Renault cílit na majetnější klientelu. A právě kupé verze by mohla tomuto záměru pomoci. Nezapomeňte nám napsat do diskuze jak se vám Talisman líbí a to i na této ilustraci.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?