Je až neuvěřitelné, jak rychle inženýři Alfy Romeo zvládli vývoj nové Giulie.
Dva a půl roku trval vývoj nové Giulie. Za tuto dobu zvládly vyvinout i verzi QV, která bude kladivem na BMW M3. Díky rozložení hmotnosti 50:50 mezi přední a zadní nápravu, lehké konstrukci z hliníku a uhlíkových vláken (hmotnost okolo 1500 kg) a masivního výkonu se stane velmi nebezpečným protivníkem mezi ostrými sedany.
Inženýři údajně čerpali ze zkušeností při vývoji 458 Speciale. Dušují se, že Giulia nabídne podobné vlastnosti, jaké známe z vozů Ferrari. Je to sice trochu přestřelené, ale jasně to poukazuje na sebevědomí automobilky, které je podloženo nejnovějším produktem, tedy Giulií.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?