Informace od společnosti Nielsen Admosphere nám přináší zajímavý pohled do tajů internetového marketingu automobilek na našem trhu. Nejvíce za reklamní prostor na internetu zaplatil Hyundai, celkem 496 milionů korun. Druhá domácí Škodovka utratila za reklamu 379 milionů korun. První trojici uzavírá Volkswagen s 249 miliony utracenými za reklamu.
V první desítce se umístily automobilky v tomto pořadí: Renault 214 milionů, Ford 210 milionů, Peugeot 206 milionů, Kia 192 milionů, Nissan 167 milionů, Opel 146 milionů a Citroen 140 milionů.
Paradoxem je, že navzdory nejdražší mediální kampani se Hyundai podařilo v prvním pololetí tohoto roku zvýšit prodej jen o 4 procenta na 8956 prodaných vozů, zatímco Volkswagen s téměř polovičními náklady dokázal růst o 44 procent a prodal 12 674 vozů za stejné období.