Není žádným tajemstvím, že v našich končinách je mediálně nejvíce vidět Hyundai. Ještě aby ne když ho to od 1.6. 2014 do 31.5. 2015 stálo téměř 500 milionů korun.
Informace od společnosti Nielsen Admosphere nám přináší zajímavý pohled do tajů internetového marketingu automobilek na našem trhu. Nejvíce za reklamní prostor na internetu zaplatil Hyundai, celkem 496 milionů korun. Druhá domácí Škodovka utratila za reklamu 379 milionů korun. První trojici uzavírá Volkswagen s 249 miliony utracenými za reklamu.
V první desítce se umístily automobilky v tomto pořadí: Renault 214 milionů, Ford 210 milionů, Peugeot 206 milionů, Kia 192 milionů, Nissan 167 milionů, Opel 146 milionů a Citroen 140 milionů.
Paradoxem je, že navzdory nejdražší mediální kampani se Hyundai podařilo v prvním pololetí tohoto roku zvýšit prodej jen o 4 procenta na 8956 prodaných vozů, zatímco Volkswagen s téměř polovičními náklady dokázal růst o 44 procent a prodal 12 674 vozů za stejné období.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?