Není to zas tak dávno, co se nám ukázala nová generace kultovního muscle caru Chevrolet Camaro a nyní vám přinášíme první snímek ostré verze SS. Ta byla náhodně přistižena na parkovišti v americkém Detroitu.
Šesté vydání populární americké ikony bylo odhaleno v květnu, ale dřív než na konci tohoto roku se nedostane do prodeje. Ve Spojených státech amerických přijde na plochy autosalonů až v prosinci, Evropa si bude muset počkat až do jara roku 2016. Ostrá verze Camaro SS pak nabízí lepší pohled na evoluční pokrok, který vůz mezigeneračně prodělal.
Tomu odpovídá i agresivní body kit karoserie a hlavně osmiválcový 6,2-litrový motor o výkonu 455 koní a 617 Nm točivého momentu. Ten bude posílat výkon na zadní nápravu skrze standardní 6-stupňovou manuální převodovku nebo na přání přes 8-rychlostní automat. Ve výbavě nebudou chybět ani aktivní tlumiče Magnetic Ride Control o kterých výrobce říká, že přítomné aktivní tlumiče můžou analyzovat povrch cesty až 1000x za minutu a dle toho upravovat svou tuhost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?