Vy všichni kdo obdivujete odvahu Jeepu, který vytvořil extravagantní dílo u nového Cherokeeho, můžete začít jásat. Máme pro vás totiž dobrou zprávu.
Jeep s novou generací modelu Cherokee rozvířil vody motoristického rybníčku, popudil spoustu svých fanoušků, ale také získal mnoho nových zákazníků. Zřejmě se mu krok vyplatil, protože nehodlá měnit výstřední vzhled svého SUV.
Už příští rok dorazí facelift, ten však neuzme neotřelý, pro někoho odpudivý, pro jiného nápaditý vzhled. Dorazí tedy údajně jen s menšími retušemi, takže tvar i charakteristické rysy zůstanou, tak jak je známe.
Ač se představenstvo Jeepu bouřilo a křičelo, že je to ošklivé auto, stal se nový Cherokee prodejní hit. Ve svém skvěle rozjetém prodejním úspěchu chce i nadále pokračovat ve stejném „obleku“. Například v USA byl Cherokee nejprodávanější SUV a letos mu tam rostly prodeje o 31%.
Jeep našel recept na úspěch a tak by byla škoda ho měnit, a na tom nic nemění fakt, že se někomu nemusí vzhled Cherokeeho líbit. Ostatně mezi tyto lidi se řadím i já. A co vy?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.