Světem ode dneška koluje nová žhavá zpráva, která říká, že se možná dočkáme reinkarnace slavné Lancie Delta HF Integrale.
Se vším přišlo vedení koncernu Fiat Chrysler (FCA), který chce zachránit značku před úpadkem a znovu ji vyzdvihnout tam, kde byla před 20. lety. Vedení Lancie tak údajně vymýšlí novou podobu pro snad nejznámější sportovní vůz od této značky.
Vše doplňuje i britský magazín Autocar, který prozradil, že znovuoživení slavné Delty HF Integrale bude nejspíše posledním záchranným krokem před tím, aby se Lancia znovu zvedla do kladných čísel a byla v záplavě konkurence dostatečně silná.
K samotné myšlence se vyjádřil i samotný šéf Sergio Marchionne, který však není moc velký fanoušek tohoto nápadu. Mnohem víc ho zajímá aktuální situace Alfy Romeo a snaží se pracovat o úspěšné oživení značky. My jen doufáme, že plán na novou Lancii vyjde a že v případě výroby to bude stát za to, tak jako tehdy v 80. letech.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?