Světem ode dneška koluje nová žhavá zpráva, která říká, že se možná dočkáme reinkarnace slavné Lancie Delta HF Integrale.
Se vším přišlo vedení koncernu Fiat Chrysler (FCA), který chce zachránit značku před úpadkem a znovu ji vyzdvihnout tam, kde byla před 20. lety. Vedení Lancie tak údajně vymýšlí novou podobu pro snad nejznámější sportovní vůz od této značky.
Vše doplňuje i britský magazín Autocar, který prozradil, že znovuoživení slavné Delty HF Integrale bude nejspíše posledním záchranným krokem před tím, aby se Lancia znovu zvedla do kladných čísel a byla v záplavě konkurence dostatečně silná.
K samotné myšlence se vyjádřil i samotný šéf Sergio Marchionne, který však není moc velký fanoušek tohoto nápadu. Mnohem víc ho zajímá aktuální situace Alfy Romeo a snaží se pracovat o úspěšné oživení značky. My jen doufáme, že plán na novou Lancii vyjde a že v případě výroby to bude stát za to, tak jako tehdy v 80. letech.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?