Světem ode dneška koluje nová žhavá zpráva, která říká, že se možná dočkáme reinkarnace slavné Lancie Delta HF Integrale.
Se vším přišlo vedení koncernu Fiat Chrysler (FCA), který chce zachránit značku před úpadkem a znovu ji vyzdvihnout tam, kde byla před 20. lety. Vedení Lancie tak údajně vymýšlí novou podobu pro snad nejznámější sportovní vůz od této značky.
Vše doplňuje i britský magazín Autocar, který prozradil, že znovuoživení slavné Delty HF Integrale bude nejspíše posledním záchranným krokem před tím, aby se Lancia znovu zvedla do kladných čísel a byla v záplavě konkurence dostatečně silná.
K samotné myšlence se vyjádřil i samotný šéf Sergio Marchionne, který však není moc velký fanoušek tohoto nápadu. Mnohem víc ho zajímá aktuální situace Alfy Romeo a snaží se pracovat o úspěšné oživení značky. My jen doufáme, že plán na novou Lancii vyjde a že v případě výroby to bude stát za to, tak jako tehdy v 80. letech.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?