Ferrari 575M Superamerica (Premiéra 2005)

Radek Musil, 25. listopadu 2004, 12:28 Google+

Premiéry na autosalonu v Los Angeles se dočká limitovaná série Ferrari 575M Maranello Superamerica.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
F575 M Superamerica

F575 M Superamerica | foto: HP - Exclusiv s.r.o.

Sdílejte článek

Superamerica je vyjímečná mimo jiné svojí skleněnou střechou. Je vybavena technologií elektrochromatického ztmavení v pěti úrovních. Lze tak efektivně kontrolovat množství světla vstupujícího do interiéru a tato změna nebude trvat více než 1 minutu. Sklápění střechy je rotační. V otevřeném stavu je položena na víku zavazadlového prostoru „vzhůru nohama“ a slouží též jako účinný deflektor.

Superamerica bude nejrycheljší sériové kabrio s maximální rychlostí 320 km/h. O pohon se bude starat špičkový dvanáctiválec produkující 540 koní (oproti motoru v uzavřené verzi 575M bude poskytovat o 25 koní navíc). O bezpečné zastavení se zaslouží výkonné brzdy ukryté za osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami o rozměrech 225/40 vpředu a 295/35 vzadu. Za příplatek bude dodáván paket GTC obsahující nejnovější technologie Ferrari včetně keramických brzd.

Řazení bude zajištěno buď tlačítky na volantu ve stylu F1 nebo prostřednictím klasického 6-ti stupňového manuálu.

Toto kabrio s designem od věhlasného studia Pininfarina bude jistě jedním z hlavních lákadel první významné AutoShow v příštím roce. V České republice bude oficiální představení v létě 2005 a k tuzemským zájemcům se dostanou dva exempláře.


TECHNICKÉ ÚDAJE

ROZMĚRY
délka: 4,550 mm
šířka: 1,935 mm
výška: 1,277 mm
rozvor: 2,500 mm
rozchod vpředu: 1,632 mm
rozchod vzadu: 1,586 mm

MOTOR
válce: V12
vrtání x zdvih: 89 mm x 77 mm
objem válce: 479 cm3
celkový objem: 5,748 cm3
kompresní poměr: 11:1
maximální výkon: 397 kW (540 hp) při 7,250 ot./min.
maximální krouticí moment: 588.6 Nm (433,8 lbft) při 5,250 ot./min.

JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Maximální rychlost: 320 km/h


Foto: HP-Exclusive, s.r.o. a Ferrari S.p.a.
Vytisknout

Diskuze: Ferrari 575M Superamerica (Premiéra 2005)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

GT40

Alfa GT nejkrásnějším vozem ve své kategorii

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud