Inženýři Chevroletu věnovali vývoji nového Camara mnoho času a tvrdé práce. Nyní si vytipovali hned 8 závodních tratí po celém světě, kde budou doladěny detaily vozu. Které tratě to konkrétně budou?
Americký Chevrolet nedávno odhalil novou generaci jednoho z nejlegendárnějších muscle carů všech dob – Camara. A jednoduše musíme Chevrolet pochválit. Způsob, kterým šestou generaci Camara prezentuje na veřejnosti je opravdu příkladná a jak to zatím vypadá bude právě šestá generace naprosto odlišná od všech předešlých. Jak tvrdě na tomto voze inženýři pracovali skvěle dokazuje například jen to, že vůz strávil celých 350 hodin ve větrném tunelu.
Pro závěrečné úpravy nastavení podvozku, motoru, převodovky a vlastně celého vozu si Chevrolet vytipoval 8 závodních tratí po celém světě. Zveřejněno bylo zatím šest z nich. Konkrétně se jedná o: Mid-Ohio, Road Atlanta, Spring Mountain, VIR, Willow Springs, a samozřejmě nezapomenutelná Severní smyčka.
Při čekání na doplnění seznamu si zatím můžete prohlédnout emoce a jízdní dojmy Dennise Pittsenbargere, který absolvoval ostré kolo za volantem prototypu šesté generace Camara.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.