Inženýři Chevroletu věnovali vývoji nového Camara mnoho času a tvrdé práce. Nyní si vytipovali hned 8 závodních tratí po celém světě, kde budou doladěny detaily vozu. Které tratě to konkrétně budou?
Americký Chevrolet nedávno odhalil novou generaci jednoho z nejlegendárnějších muscle carů všech dob – Camara. A jednoduše musíme Chevrolet pochválit. Způsob, kterým šestou generaci Camara prezentuje na veřejnosti je opravdu příkladná a jak to zatím vypadá bude právě šestá generace naprosto odlišná od všech předešlých. Jak tvrdě na tomto voze inženýři pracovali skvěle dokazuje například jen to, že vůz strávil celých 350 hodin ve větrném tunelu.
Pro závěrečné úpravy nastavení podvozku, motoru, převodovky a vlastně celého vozu si Chevrolet vytipoval 8 závodních tratí po celém světě. Zveřejněno bylo zatím šest z nich. Konkrétně se jedná o: Mid-Ohio, Road Atlanta, Spring Mountain, VIR, Willow Springs, a samozřejmě nezapomenutelná Severní smyčka.
Při čekání na doplnění seznamu si zatím můžete prohlédnout emoce a jízdní dojmy Dennise Pittsenbargere, který absolvoval ostré kolo za volantem prototypu šesté generace Camara.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.