Inženýři Chevroletu věnovali vývoji nového Camara mnoho času a tvrdé práce. Nyní si vytipovali hned 8 závodních tratí po celém světě, kde budou doladěny detaily vozu. Které tratě to konkrétně budou?
Americký Chevrolet nedávno odhalil novou generaci jednoho z nejlegendárnějších muscle carů všech dob – Camara. A jednoduše musíme Chevrolet pochválit. Způsob, kterým šestou generaci Camara prezentuje na veřejnosti je opravdu příkladná a jak to zatím vypadá bude právě šestá generace naprosto odlišná od všech předešlých. Jak tvrdě na tomto voze inženýři pracovali skvěle dokazuje například jen to, že vůz strávil celých 350 hodin ve větrném tunelu.
Pro závěrečné úpravy nastavení podvozku, motoru, převodovky a vlastně celého vozu si Chevrolet vytipoval 8 závodních tratí po celém světě. Zveřejněno bylo zatím šest z nich. Konkrétně se jedná o: Mid-Ohio, Road Atlanta, Spring Mountain, VIR, Willow Springs, a samozřejmě nezapomenutelná Severní smyčka.
Při čekání na doplnění seznamu si zatím můžete prohlédnout emoce a jízdní dojmy Dennise Pittsenbargere, který absolvoval ostré kolo za volantem prototypu šesté generace Camara.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.