Nesnášíte, když vám někdo zabere vaše oblíbené parkovací místo? V Rusko na tuto potíž našli řešení a podělili se o něj s celým světem
Rusko to je opravdu svérázná země. O tom nás ostatně na internetu přesvědčují dennodenně videa fotografie, které k nám z největší země na světě přicházejí. Na jednom takovém videu jsme ale nalezli velice zajímavý typ pro všechny motoristy.
Pokud žijete ve městě a nemáte vlastní garáž a ani si nepronajímáte parkovací místo jistě víte, jaký je problém zaparkovat před vlastním domem po příjezdu ze zaměstnání. Díky jednomu ruskému muži (a druhému, který video natočil) nyní máme recept na tuto potíž. Stačí totiž před odjezdem do práce se starým vozem který nepoužíváte zabrat dvě parkovací místa.
Nemá ale cenu vám tu tento způsob udržení parkovacího místa popisovat. Stačí zhlédnout následující video a hned vám bude vše jasné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.