Nesnášíte, když vám někdo zabere vaše oblíbené parkovací místo? V Rusko na tuto potíž našli řešení a podělili se o něj s celým světem
Rusko to je opravdu svérázná země. O tom nás ostatně na internetu přesvědčují dennodenně videa fotografie, které k nám z největší země na světě přicházejí. Na jednom takovém videu jsme ale nalezli velice zajímavý typ pro všechny motoristy.
Pokud žijete ve městě a nemáte vlastní garáž a ani si nepronajímáte parkovací místo jistě víte, jaký je problém zaparkovat před vlastním domem po příjezdu ze zaměstnání. Díky jednomu ruskému muži (a druhému, který video natočil) nyní máme recept na tuto potíž. Stačí totiž před odjezdem do práce se starým vozem který nepoužíváte zabrat dvě parkovací místa.
Nemá ale cenu vám tu tento způsob udržení parkovacího místa popisovat. Stačí zhlédnout následující video a hned vám bude vše jasné.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.