Kdo by nechtěl vlastnit Ferrari F40. Nyní se vám tento sen může splnit. Jedinou vadou na kráse je fakt, že na délku bude vůz měřit pouhých 27 centimetrů.
Ferrari F40 patří mezi nejobdivovanější vozy v historii maranellské automobilky. Byl postaven jako oslava ke 40. výročí založení značky. Původně mělo být vyrobeno pouze 450 vozů, ale veřejnost z nich byla natolik nadšená, že se jejich počet rozrostl na počet 1 311 kusů.
Nyní si ale i vy můžete postavit vlastní F40. Přitom za tento vůz utratíte pouhých 90 dolarů. Jak je to možné? Jedná se totiž o součást edice Creators od známé dánské značky Lego. Uvnitř balení naleznete 1 158 různých součástek a elementů. Díky nim bude vámi postavený supersport téměř k nerozeznání od originálu. Model totiž po sestavení disponuje i detaily, jako jsou sportovní sedačky nebo dvojitě přeplňovaný motor V8.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?