Nejnovější zprávy od automobilky Toyota říkají, že její sportovní model GT86 dostane v další generaci podvozkovkou platformu současné Mazdy MX-5.
Tato práva je ještě o to víc zajímavější, protože ještě nedávno se schylovalo k zániku právě GT86. Toyota však oznámila, že druhá generace nakonec přijde a podle zahraničního magazínu Motoring jí své základy propůjčí současná Mazda MX-5.
Ta bude sloužit jako základ i pro nový Fiat 124 Spider .Toyota dle nepotvrzených zpráv již testuje podvozek MX-5ky, ale zároveň dotváří drobné úpravy na šasi. Vůz nabídne opět pohon zadních kol a není vyloučeno, že podvozková plaftorma bude využita i pro nový menší model od Toyoty.
Nová Toyota GT86 dostane lehčí karoserii, nížší váhu a přeplňovaný motor. Toyota představí fináln verzi GT86 v dubnu roku 2016 a dostane zřejmě o 11 koní vyšší výkon. V nabídce se objeví sportovní tlumiče Sachs, zesílené zadní zavěšení a další vylepšení podvozku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?