Těžko by jste po výhře supersportu za 5 milionů byli nespokojení, jenže Rafael Nadal není jen tak někdo a výhra v podobě Mercedesu AMG GT mu radost neudělala.
Hlavní cena v sérii ATP Tour může být všelijaká. Jakmile se ale hraje ve Stuttgartu, tedy městu zaslíbenému třícípé hvězdě není nic vhodnějšího než automobil. Tak proč zrovna nenabídnout vítězi to nejlepší ze současné produkce. Tedy ultimátní AMG GT.
Místo toho, aby Španělský tenista Rafael Nadal byl rád, je spíše naštvaný. Výhra ho moc nepotěšila. Jistě, Rafael má dost peněz na to, aby si koupil takových aut spoustu, ale i tak je to velký dar, tedy spíše výhra.
To co mu nejvíce vadí, není obrovský dvojitě přeplňovaný osmiválec, ani hromotný zvuk, který vyluzuje dvojice výfuků, ale barva. Je žlutá, automobilka jí prodává jako oranžovou (přesně Metalíza - oranžová AMG solarbeam) a v technických průkazech je vedená jako zelená. Sám řekl, že „neví zda by šlo změnit barvu, protože ta je na něj moc“.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.