Těžko by jste po výhře supersportu za 5 milionů byli nespokojení, jenže Rafael Nadal není jen tak někdo a výhra v podobě Mercedesu AMG GT mu radost neudělala.
Hlavní cena v sérii ATP Tour může být všelijaká. Jakmile se ale hraje ve Stuttgartu, tedy městu zaslíbenému třícípé hvězdě není nic vhodnějšího než automobil. Tak proč zrovna nenabídnout vítězi to nejlepší ze současné produkce. Tedy ultimátní AMG GT.
Místo toho, aby Španělský tenista Rafael Nadal byl rád, je spíše naštvaný. Výhra ho moc nepotěšila. Jistě, Rafael má dost peněz na to, aby si koupil takových aut spoustu, ale i tak je to velký dar, tedy spíše výhra.
To co mu nejvíce vadí, není obrovský dvojitě přeplňovaný osmiválec, ani hromotný zvuk, který vyluzuje dvojice výfuků, ale barva. Je žlutá, automobilka jí prodává jako oranžovou (přesně Metalíza - oranžová AMG solarbeam) a v technických průkazech je vedená jako zelená. Sám řekl, že „neví zda by šlo změnit barvu, protože ta je na něj moc“.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?