Letošní debut nového Volkswagenu Passat Alltrack byl víc než úspěšný a nyní se ukazuje, že v Německu se jeho prodeje neustále zvyšují.
Na tamním trhu přitom stojí v základu 38,550 eur a co vlastně Passat Alltrack nabízí? Předně je to mnohem robustnější exteriér s ochrannými plasty, stříbrnými akcenty a ochrannými plechy podvozku. Model má také o 27,5 mm vyšší světlou výšku, stejně jako jedinečná 17-palcová litá kola .
Interiér Alltracku může být vybaven celým sortimentem high-tech vymožeností, včetně digitální přístrojové desky, heads-up displeje a nebo novou GPS navigací. Nechybí ani speciální jízdní režim, určený přímo do terénu.
Pod kapotou se objevuje celá řada motorů, včetně jednotky 2,0 TSI s výkonem 220 koní. Naftové jednotky zastupuje 2,0 TDI s výkony 150, 190 a 240 koní. Automobil má samozřejmě v základu pohon všech kol 4Motion a elektronickou uzávěrku diferenciálu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?