Osmnáct let staré auto lze prodat skoro 13 krát dráž, teda pokud jste Mr. Bean…
Rowan Aktinson alias Mr. Bean si před osmnácti lety pořídil McLaren F1. Tenkrát ho auto co jede až 388 km/h stálo v přepočtu 23 milionů korun. Dnes s 66 tisíci na tachometru a po jedné velmi vážné nehodě ho prodal za téměř 300 milionů korun. Dobré že?
Kdo by nechtěl dvanáctiválec bez turba, ještě „po staru“ atmosféricky plněný, který rozjede třímístný stroj až na rychlost 388 km/h. Zvláště pak, když je auto po slavném a nesmrtelném Mr. Beanovi, který na filmovém plátně prohání zelené Mini.
Kdo si auto Mr. Beana koupil nevíme. Kupec chce zůstat anonymní, každopádně je to dobrá ukázka toho, jak lze zbohatnout na takové autě. Nehledě na to, že po jedné vážné dopravní nehodě platila pojišťovna za opravu 32 milionů korun (tedy o 9 více, než kolik stál McLaren F1 jako nový).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.