Nejvýkonnější Astra je připravena na startu

Michal Bartoň, 21. října 2004, 18:40 Google+

Už v listopadu se dočkají zájemci o nejvýkonnější verzi modelové řady Astra - na tuzemském trhu se objeví první vozy poháněné přeplňovaným..

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Astra

Astra | foto: Opel C&S

Sdílejte článek

..zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 l a výkonu 147 kW/200 k. Kompaktní čtyřválec 2.0 Turbo řady ECOTEC vyniká nejenom vysokým výkonem a mohutným točivým momentem: Už od hranice otáček 1950 ot/min má řidič pod pedálem plynu k dispozici točivý moment 250 Nm, křivka průběhu točivého momentu vrcholí při otáčkách 4200 ot/min hodnotou 262 Nm.

Zájemci si mohou pro model Astra 2.0 Turbo/147 kW objednat také inovativní adaptivní bi-xenonové světlomety AFL (Adaptive Forward Lighting), které se natáčejí do zatáček spolu s řízením, takže mnohem lépe osvětlují obvykle temná zákoutí zatáček. Světlomety AFL jsou zároveň vybaveny systémem regulace světelného paprsku, který přizpůsobuje nastavení světel při jízdách vysokými rychlostmi po dálnicích.

Doporučená základní cena modelu Astra 2.0 Turbo/147 kW byla pro český trh stanovena na 714 900 Kč (včetně DPH) - zákazníci mohou volit buď model ve výbavě Cosmo nebo Sport. Do standardní výbavy patří např. stabilizační systém ESP, sportovní snížený podvozek, čelní a boční airbagy, ABS systém, 16" kola z lehkých slitin, autorádio s CD přehrávačem, klimatizaci nebo sportovní sedadla.


Astra 2.0 Turbo/147 kW zrychluje z klidu na 100 km/h během 8,2 s, pozoruhodná je i elasticita přeplňovaného motoru - při zařazeném pátém rychlostním stupni Astra 2.0 Turbo zrychlí z 80 km/h na 120 km/h během 8,0 s. Maximální rychlost nejvýkonnější verze řady Astra činí 230 km/h.
Mimořádně dynamická Astra 2.0 Turbo může být vybavena interaktivním podvozkem IDSPlus se systémem průběžné regulace charakteristik tlumičů pérování CDC, který dokáže optimálně přizpůsobit vlastnosti zavěšení kol aktuální jízdní situaci i povrchu vozovky. Podvozek IDSPlus vnáší do segmentu nižší střední třídy zcela novou kvalitu jízdní dynamiky.

Text a foto: Opel C&S

Vytisknout

Diskuze: Nejvýkonnější Astra je připravena na startu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

SLR McLaren

Tenisté se projeli v McLarenu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud