Nejvýkonnější Astra je připravena na startu

Michal Bartoň, 21. října 2004, 18:40 Google+

Už v listopadu se dočkají zájemci o nejvýkonnější verzi modelové řady Astra - na tuzemském trhu se objeví první vozy poháněné přeplňovaným..

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Astra

Astra | foto: Opel C&S

Sdílejte článek

..zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 l a výkonu 147 kW/200 k. Kompaktní čtyřválec 2.0 Turbo řady ECOTEC vyniká nejenom vysokým výkonem a mohutným točivým momentem: Už od hranice otáček 1950 ot/min má řidič pod pedálem plynu k dispozici točivý moment 250 Nm, křivka průběhu točivého momentu vrcholí při otáčkách 4200 ot/min hodnotou 262 Nm.

Zájemci si mohou pro model Astra 2.0 Turbo/147 kW objednat také inovativní adaptivní bi-xenonové světlomety AFL (Adaptive Forward Lighting), které se natáčejí do zatáček spolu s řízením, takže mnohem lépe osvětlují obvykle temná zákoutí zatáček. Světlomety AFL jsou zároveň vybaveny systémem regulace světelného paprsku, který přizpůsobuje nastavení světel při jízdách vysokými rychlostmi po dálnicích.

Doporučená základní cena modelu Astra 2.0 Turbo/147 kW byla pro český trh stanovena na 714 900 Kč (včetně DPH) - zákazníci mohou volit buď model ve výbavě Cosmo nebo Sport. Do standardní výbavy patří např. stabilizační systém ESP, sportovní snížený podvozek, čelní a boční airbagy, ABS systém, 16" kola z lehkých slitin, autorádio s CD přehrávačem, klimatizaci nebo sportovní sedadla.


Astra 2.0 Turbo/147 kW zrychluje z klidu na 100 km/h během 8,2 s, pozoruhodná je i elasticita přeplňovaného motoru - při zařazeném pátém rychlostním stupni Astra 2.0 Turbo zrychlí z 80 km/h na 120 km/h během 8,0 s. Maximální rychlost nejvýkonnější verze řady Astra činí 230 km/h.
Mimořádně dynamická Astra 2.0 Turbo může být vybavena interaktivním podvozkem IDSPlus se systémem průběžné regulace charakteristik tlumičů pérování CDC, který dokáže optimálně přizpůsobit vlastnosti zavěšení kol aktuální jízdní situaci i povrchu vozovky. Podvozek IDSPlus vnáší do segmentu nižší střední třídy zcela novou kvalitu jízdní dynamiky.

Text a foto: Opel C&S

Vytisknout

Diskuze: Nejvýkonnější Astra je připravena na startu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

SLR McLaren

Tenisté se projeli v McLarenu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud