Buggyry Östreicha neuhnaly

ar1, 5. října 2004, 03:12 Google+

Oba piloti roudnického Buggyra týmu David Vršecký a Francouz Ludovic Faure nedohnali ani za pomoci domácího Albaceteho Volkswagen Němce Östreicha a jen malá...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
EP Tahačů - Německo/Nürburgring

EP Tahačů - Německo/Nürburgring | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

naděje jim zbývá na obhájení titulu evropského šampióna divize Super Race Trucks v posledním podniku sezóny za tři týdny v Le Mans. Na sobotní vítězství Vojtíška nenavázali ani naši zástupci ve slabší divizi Race Trucks, kde se v neděli více dařilo mladému Lackovi.

Kvalifikační závod divize Super Race Trucks poznamenal předčasný Vršeckého start, po kterém ihned dostal penalizaci STOP and GO a musel na povinnou zastávku v boxech. Vedení tak převzal Östreich, kterého marně stíhal Faure. Třetí Albacete už dojel s větším odstupem, ale sklidil obrovský aplaus desítek tisíc domácích diváků. Vršecký bral nakonec body za čtvrtou pozici, neboť stejný trest jako on si musel za zkracování dráhy odpykat i druhý jezdec týmu Deutsche Post Drückenmüller. „Ten start mě moc mrzí, ale neviděl jsem vůbec na semafory a po odbočení zaváděcího vozu jsem reagoval na mírné cuknutí vedle jedoucího Albaceteho,“ řekl v cíli Vršecký.

Ani do hlavního závodu neodstartoval roudnický rodák nejlépe, neboť se ihned propadl na pátou pozici před trojici francouzských outsiderů. „Podle mého jsem na startu nezaspal, spíše měl tentokrát „jumpstart“ Drückenmüller. Proto jsem za ním i v poklidu jel, protože jsem čekal, že zase dostane signalizaci STOP and GO,“ hodnotil své konání tentokrát. Jenže skutečnost byla jiná a Drückenmüller neviděl černou vlajku ani za několikanásobné sražení kuželů a vyjetí z dráhy. Pro vítězství a maximální počet bodů si způsobem „start-cíl“ dojel Östreich před Faurem a k poslednímu závodu sezóny do francouzského Le Mans pojede s velmi nadějným náskokem dvanácti bodů. Opět třetí Albacete ztrácí v celkovém pořadí na Vršeckého patnáct bodů a i tento minisouboj má už patrně svého vítěze.

Ve slabší třídě Race Trucks dojel v kvalifikaci Lacko třetí, Vojtíšek si připsal body za osmé místo. V pohárové jízdě nevyužil Lacko výhodného postavení ve druhé řadě a krátce po startu klesl na páté místo, na kterém byl i v cíli klasifikován. Jeho souboj o celkově třetí místo s rakouským týmovým kolegou Allgäuerem bude ještě velice zajímavý. Sobotní vítěz hlavního závodu Vojtíšek se pro tentokrát musel spokojit se sedmou pozicí, o kterou si to patrně rozdá ve Francii i v celkovém hodnocení s Britem Garrettem.

Poslední závod letošního seriálu se jede 23. a 24. října na okruhu v Le Mans.

Výsledky:

Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (8 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 15:43,693, 2. Faure (Fr./Buggyra) -2,963, 3. Albacete (Šp./Buggyra) -10,897, 4. Vršecký (ČR/Buggyra) -30,533, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -41,869, 6. Monfrino (Fr./MAN) -1:00,862, 7. Bassanelli (Fr./DAF) -1 k., 8. Patalacci (Fr./DAF) -3 k.

Pohárový závod (13 kol): 1. Östreich 25:28,299, 2. Faure -4,413, 3. Albacete -11,272, 4. Drückenmüller -11,834, 5. Vršecký -17,948, 6. Monfrino -1:40,278, 7. Patalacci, 8. Bassanelli.

Celkově: 1. Östreich 215, 2. Faure 202, 3. Vršecký 184, 4. Albacete 169, 5. Drückenmüller 137, 6. Monfrino 61 b.

Race Trucks
Kvalifikační jízda (7 kol): 1. Oliver (VB/MAN) 14:48,780, 2. Garrett (VB/MAN) -1,971, 3. Lacko (ČR/MAN) -7,450, … 8. Vojtíšek (ČR/Renault) -21,416.

Pohárový závod (12 kol): 1. Bernau (Něm./MAN) 25:14,653, 2. Oliver -1,950, 3. Garrett -5,024, 4. Allgäuer (Rak./MAN) -6,004, 5. Lacko -9,064, ... 7. Vojtíšek -20,743.

Celkově: 1. Oliver 393, 2 Bernau 372, 3. Lacko 320, 4. Allgäuer 311, …, 8. Vojtíšek 155 b.

Ladislav Holomčík, Český rozhlas, Jarama


Vytisknout

Diskuze: Buggyry Östreicha neuhnaly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Audi „Pikes Peak“ ve výrobě pod jménem „Q7“ - anotační foto

Audi „Pikes Peak“ ve výrobě pod jménem „Q7“

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud