Buggyry Östreicha neuhnaly

ar1, 5. října 2004, 03:12 Google+

Oba piloti roudnického Buggyra týmu David Vršecký a Francouz Ludovic Faure nedohnali ani za pomoci domácího Albaceteho Volkswagen Němce Östreicha a jen malá...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
EP Tahačů - Německo/Nürburgring

EP Tahačů - Německo/Nürburgring | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

naděje jim zbývá na obhájení titulu evropského šampióna divize Super Race Trucks v posledním podniku sezóny za tři týdny v Le Mans. Na sobotní vítězství Vojtíška nenavázali ani naši zástupci ve slabší divizi Race Trucks, kde se v neděli více dařilo mladému Lackovi.

Kvalifikační závod divize Super Race Trucks poznamenal předčasný Vršeckého start, po kterém ihned dostal penalizaci STOP and GO a musel na povinnou zastávku v boxech. Vedení tak převzal Östreich, kterého marně stíhal Faure. Třetí Albacete už dojel s větším odstupem, ale sklidil obrovský aplaus desítek tisíc domácích diváků. Vršecký bral nakonec body za čtvrtou pozici, neboť stejný trest jako on si musel za zkracování dráhy odpykat i druhý jezdec týmu Deutsche Post Drückenmüller. „Ten start mě moc mrzí, ale neviděl jsem vůbec na semafory a po odbočení zaváděcího vozu jsem reagoval na mírné cuknutí vedle jedoucího Albaceteho,“ řekl v cíli Vršecký.

Ani do hlavního závodu neodstartoval roudnický rodák nejlépe, neboť se ihned propadl na pátou pozici před trojici francouzských outsiderů. „Podle mého jsem na startu nezaspal, spíše měl tentokrát „jumpstart“ Drückenmüller. Proto jsem za ním i v poklidu jel, protože jsem čekal, že zase dostane signalizaci STOP and GO,“ hodnotil své konání tentokrát. Jenže skutečnost byla jiná a Drückenmüller neviděl černou vlajku ani za několikanásobné sražení kuželů a vyjetí z dráhy. Pro vítězství a maximální počet bodů si způsobem „start-cíl“ dojel Östreich před Faurem a k poslednímu závodu sezóny do francouzského Le Mans pojede s velmi nadějným náskokem dvanácti bodů. Opět třetí Albacete ztrácí v celkovém pořadí na Vršeckého patnáct bodů a i tento minisouboj má už patrně svého vítěze.

Ve slabší třídě Race Trucks dojel v kvalifikaci Lacko třetí, Vojtíšek si připsal body za osmé místo. V pohárové jízdě nevyužil Lacko výhodného postavení ve druhé řadě a krátce po startu klesl na páté místo, na kterém byl i v cíli klasifikován. Jeho souboj o celkově třetí místo s rakouským týmovým kolegou Allgäuerem bude ještě velice zajímavý. Sobotní vítěz hlavního závodu Vojtíšek se pro tentokrát musel spokojit se sedmou pozicí, o kterou si to patrně rozdá ve Francii i v celkovém hodnocení s Britem Garrettem.

Poslední závod letošního seriálu se jede 23. a 24. října na okruhu v Le Mans.

Výsledky:

Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (8 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 15:43,693, 2. Faure (Fr./Buggyra) -2,963, 3. Albacete (Šp./Buggyra) -10,897, 4. Vršecký (ČR/Buggyra) -30,533, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -41,869, 6. Monfrino (Fr./MAN) -1:00,862, 7. Bassanelli (Fr./DAF) -1 k., 8. Patalacci (Fr./DAF) -3 k.

Pohárový závod (13 kol): 1. Östreich 25:28,299, 2. Faure -4,413, 3. Albacete -11,272, 4. Drückenmüller -11,834, 5. Vršecký -17,948, 6. Monfrino -1:40,278, 7. Patalacci, 8. Bassanelli.

Celkově: 1. Östreich 215, 2. Faure 202, 3. Vršecký 184, 4. Albacete 169, 5. Drückenmüller 137, 6. Monfrino 61 b.

Race Trucks
Kvalifikační jízda (7 kol): 1. Oliver (VB/MAN) 14:48,780, 2. Garrett (VB/MAN) -1,971, 3. Lacko (ČR/MAN) -7,450, … 8. Vojtíšek (ČR/Renault) -21,416.

Pohárový závod (12 kol): 1. Bernau (Něm./MAN) 25:14,653, 2. Oliver -1,950, 3. Garrett -5,024, 4. Allgäuer (Rak./MAN) -6,004, 5. Lacko -9,064, ... 7. Vojtíšek -20,743.

Celkově: 1. Oliver 393, 2 Bernau 372, 3. Lacko 320, 4. Allgäuer 311, …, 8. Vojtíšek 155 b.

Ladislav Holomčík, Český rozhlas, Jarama


Vytisknout

Diskuze: Buggyry Östreicha neuhnaly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi „Pikes Peak“ ve výrobě pod jménem „Q7“ - anotační foto

Audi „Pikes Peak“ ve výrobě pod jménem „Q7“

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud