Na zářijovém pařížském autosalonu BMW veřejnosti poprvé představí celou řadu nových modelů:
- M5 směřuje do sériové výroby Nejsilnějším BMW řady 5 se stává nová generace sportovního BMW M5 s výkonem 507 koní, deseti válci, točivým momentem 520 Nm a sedmistupňovou převodovkou SMG. Novinka nastavuje nová měřítka pro sportovní sedany, které zároveň vyhovují každodenním potřebám. - inovativní šestiválec Nový třílitrový motor se šestiválci v řadě opět píše novou kapitolu z historie motorových technologií. Kromě tohoto nového benzínového motoru přichází BMW v modelu 535d s nejsilnějším vznětovým motorem ve své třídě. - první kabriolet BMW s dieselovým motorem - BMW 320Cd Cabrio Nové BMW 320Cd Cabrio nabízí eleganci, sportovní výkon a ekonomický provoz. - BMW Z4 Roadster - populární a bezpečný vůz Dvousedadlové otevřené BMW s unikátním designem se stalo nejpopulárnějším vozem své třídy. BMW Z4 uspělo i v testech Euro - NCAP, čímž stanovilo novou laťku pro bezpečnost cestujících ve třídě roadsterů. - nový motor pro X3 BMW nabízí nový motor 2.0d pro model X3. Jde o čtyřválcovou pohonnou jednotku poprvé použitou ve voze střední třídy kategorie SAV. Tento dvoulitrový dieselový motor se systémem Common Rail má maximální výkon 110kW/150 koní a maximální točivý moment 330 Nm, čímž je zaručena dynamická radost z jízdy za každých podmínek. Pokud se chystáte na letošní pařížský autosalon, bude nám ctí, když navštívíte stánky BMW Group. Také vás rádi přivítáme na našich tiskových konferencích, které se konají 23. září 2004 v těchto časech: BMW Group 12:45 Hala 1, stánek D521 MINI 13:00 Hala 1, stánek E621 Rolls-Royce 13:30 Hala 1, stánek B351 Autec Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.