Start kvalifikačního závodu divize Super Race Trucks vyšel Vršeckému podle představ. Do první dvojice pravých zatáček se vyvezl ze druhé řady za Östreichem, který startoval z pole-position. Čtyři kola držel Vršecký druhé místo, ale pak se před něj dostal jeho francouzský týmový kolega Faure a o dvě kola později i Španěl Albacete. Další změna nastala až ke konci jízdy, kdy Faure nápadně zvolnil a postupně se před něj dostaly nejen Buggyry Albaceteho a Vršeckého, ale i Volkswagen Němce Drückenmüllera. A zatímco Östreich dokroužil v poklidu do cíle, Vršecký musel až do poslední chvíle odrážet tvrdé útoky Drückenmüllera. „Asi od třetiny závodu jsem začal mít problémy s chlazením brzd a musel jsem začít brzdit mnohem dříve, abych nevyletěl z dráhy. Proto jsem nechal rychlejšímu Ludovicovi i Antoniovi místo k předjetí. Potom jsem v zrcátkách viděl Drückenmüllera a soustředil jsem se jen na to, abych mu nedal šanci k předjetí. Jsem rád, že jízda nebyla o kolo delší,“ řekl roudnický rodák v cíli. Faure si i přes poruchu řízení dojel se ztrátou jednoho kola pro body za páté místo.
Ještě lépe vystartoval Vršecký do hlavního závodu, když se mu podařilo po vnitřní straně protáhnout přes Östreicha. Sedm kol pak před ním jezdil na vedoucí pozici a od německého jezdce schytal i několik ran. Tu největší dostal v polovině osmého kola a krátce vyjel mimo dráhu. Než se stačil vrátit, dostali se před něj Östreich a Faure. Postupně ale začal Francouz ztrácet svůj několikasekundový náskok a Vršecký se čtyři kola před cílem propracoval na druhé místo. Faure se stále trápil s vadnoucími brzdami a klesl o další příčku za překvapivě výborně jedoucího Drückenmüllera. Na oficiální výsledky se pak dlouho čekalo, neboť Buggyra tým podal protest proti ataku Östreicha. Po dvou hodinách jednání potvrdili komisaři FIA výsledky dosažené na dráze.
Ve slabší třídě Race Trucks se našim jezdcům v neděli příliš nedařilo. V kvalifikaci dojel Lacko se zafixovaným zlomeným článkem na palci levé ruky pátý a Vojtíšek šestý. V pohárové jízdě musel Vojtíšek hned na začátku odstoupit s proraženým naftovým chladičem ze třetího místa a Lacko byl rád za tři body, i když skončil pro poruchu spojky po odjetí tří čtvrtin předepsaných šestnácti kol.
Výsledky:
Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (12 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 19:03,464, 2. Albacete (Šp./Buggyra) -4,874, 3. Vršecký (ČR/Buggyra) -16,682, 4. Drückenmüller (Něm./VW) -17,001, 5. Faure (Fr./Buggyra) -1 kolo.
Pohárový závod (18 kol): 1. Östreich 27:42,815, 2. Vršecký -13,123, 3. Drückenmüller -14,225, 4. Faure -16,668, 5. Albacete -20,875.
Celkově: 1. Östreich 145, 2. Vršecký 129, 3. Faure 127, 4. Albacete 115, 5. Drückenmüller 96 b.
Race Truks
Kvalifikační jízda (12 kol): 1. Hahn (Něm./MB) 19:46,740, 2. Garrett (VB/Foden) -4,118, 3. Bernau (Něm./MAN) -5,630, 4. Allgäuer (Rak./MAN) -15,687, 5. Lacko (ČR/MAN) -20,348, 6. Vojtíšek (ČR/Renault) -20,811.
Pohárový závod (16 kol): 1. Hahn 27:52,926, 2. Garrett -5,121, 3. Allgäuer -20,069, …, 8. Lacko -4 kola.
Celkově: 1. Oliver 273, 2 Bernau 229, 3. Allgäuer 212, 4. Lacko 204, …, 9. Vojtíšek 79 b.
Buggyra IRS