EP Tahačů: Vršecký s Buggyrou druhý

ar1, 2. srpna 2004, 01:45 Google+

David Vršecký z roudnického Buggyra týmu si třetím místem v kvalifikaci a druhým v pohárové jízdě zajistil druhou příčku v průběžné klasifikaci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
EP Tahačů - Finsko (Alastra)

EP Tahačů - Finsko (Alastra) | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Start kvalifikačního závodu divize Super Race Trucks vyšel Vršeckému podle představ. Do první dvojice pravých zatáček se vyvezl ze druhé řady za Östreichem, který startoval z pole-position. Čtyři kola držel Vršecký druhé místo, ale pak se před něj dostal jeho francouzský týmový kolega Faure a o dvě kola později i Španěl Albacete. Další změna nastala až ke konci jízdy, kdy Faure nápadně zvolnil a postupně se před něj dostaly nejen Buggyry Albaceteho a Vršeckého, ale i Volkswagen Němce Drückenmüllera. A zatímco Östreich dokroužil v poklidu do cíle, Vršecký musel až do poslední chvíle odrážet tvrdé útoky Drückenmüllera. „Asi od třetiny závodu jsem začal mít problémy s chlazením brzd a musel jsem začít brzdit mnohem dříve, abych nevyletěl z dráhy. Proto jsem nechal rychlejšímu Ludovicovi i Antoniovi místo k předjetí. Potom jsem v zrcátkách viděl Drückenmüllera a soustředil jsem se jen na to, abych mu nedal šanci k předjetí. Jsem rád, že jízda nebyla o kolo delší,“ řekl roudnický rodák v cíli. Faure si i přes poruchu řízení dojel se ztrátou jednoho kola pro body za páté místo.

Ještě lépe vystartoval Vršecký do hlavního závodu, když se mu podařilo po vnitřní straně protáhnout přes Östreicha. Sedm kol pak před ním jezdil na vedoucí pozici a od německého jezdce schytal i několik ran. Tu největší dostal v polovině osmého kola a krátce vyjel mimo dráhu. Než se stačil vrátit, dostali se před něj Östreich a Faure. Postupně ale začal Francouz ztrácet svůj několikasekundový náskok a Vršecký se čtyři kola před cílem propracoval na druhé místo. Faure se stále trápil s vadnoucími brzdami a klesl o další příčku za překvapivě výborně jedoucího Drückenmüllera. Na oficiální výsledky se pak dlouho čekalo, neboť Buggyra tým podal protest proti ataku Östreicha. Po dvou hodinách jednání potvrdili komisaři FIA výsledky dosažené na dráze.

Ve slabší třídě Race Trucks se našim jezdcům v neděli příliš nedařilo. V kvalifikaci dojel Lacko se zafixovaným zlomeným článkem na palci levé ruky pátý a Vojtíšek šestý. V pohárové jízdě musel Vojtíšek hned na začátku odstoupit s proraženým naftovým chladičem ze třetího místa a Lacko byl rád za tři body, i když skončil pro poruchu spojky po odjetí tří čtvrtin předepsaných šestnácti kol.

Výsledky:

Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (12 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 19:03,464, 2. Albacete (Šp./Buggyra) -4,874, 3. Vršecký (ČR/Buggyra) -16,682, 4. Drückenmüller (Něm./VW) -17,001, 5. Faure (Fr./Buggyra) -1 kolo.

Pohárový závod (18 kol): 1. Östreich 27:42,815, 2. Vršecký -13,123, 3. Drückenmüller -14,225, 4. Faure -16,668, 5. Albacete -20,875.

Celkově: 1. Östreich 145, 2. Vršecký 129, 3. Faure 127, 4. Albacete 115, 5. Drückenmüller 96 b.

Race Truks
Kvalifikační jízda (12 kol): 1. Hahn (Něm./MB) 19:46,740, 2. Garrett (VB/Foden) -4,118, 3. Bernau (Něm./MAN) -5,630, 4. Allgäuer (Rak./MAN) -15,687, 5. Lacko (ČR/MAN) -20,348, 6. Vojtíšek (ČR/Renault) -20,811.
Pohárový závod (16 kol): 1. Hahn 27:52,926, 2. Garrett -5,121, 3. Allgäuer -20,069, …, 8. Lacko -4 kola.
Celkově: 1. Oliver 273, 2 Bernau 229, 3. Allgäuer 212, 4. Lacko 204, …, 9. Vojtíšek 79 b.

Buggyra IRS
Vytisknout

Diskuze: EP Tahačů: Vršecký s Buggyrou druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

EP Tahačů - Finsko (Alastra)

EP Tahačů: Vršecký po tréninku spokojen

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud