Škoda Fabia v novém modelovém roce 2005

ar1, 31. července 2004, 09:23 Google+

Škoda Auto zahajuje od pondělí 9. srpna 2004 po skončení celozávodní dovolené dodávky vozů Škoda Fabia v modernizovaném provedení nového modelového roku 2005.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fabia 2005

Fabia 2005 | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Vedle technických změn a úprav designu byl větším inovacím podroben také interiér.

Změny v souvislosti s modelovým rokem 2005 se projevily na celém voze a jejich cílem bylo zatraktivnit a oživit nabídku této úspěšné modelové řady. Nejvýraznější změnou vnějšího designu inovované Fabie je nový přední nárazník.

Od dosavadního se liší především oblejšími tvary a novým řešením otvorů pro vstup vzduchu ve spodní části. V krajních otvorech bylo rovněž vytvořeno místo pro mlhové světlomety, které mají nově kruhový tvar. Upravená byla také maska chladiče, kde byl změněn především tvar lamel mřížky masky. Došlo také k úpravě zadních skupinových světel, jejich nový design ještě více opticky rozšiřuje zadní část vozu. K oživení vnějšího vzhledu přispívá i nová nabídka velkoplošných krytů kol, příp. nových kol z lehkých slitin. Rozšířená byla rovněž škála bezpříplatkových „uni“ barev, kterou budou tvořit: bílá Candy, červená Corrida, modrá Dynamic a zelená Petrol. Zákazník si může dále zvolit z celkem osmi metalických barev.


Velká pozornost byla věnována interiéru. Kompletně byl změněn jeho barevný sortiment s možností volby hned z několika barevných provedení, čímž došlo k oživění a k zatraktivnění vzhledu vnitřku vozu. Pro všechny potahové látky (kromě provedení Junior a RS) byly použity zcela nové druhy materiálů a barev. Došlo také k modifikaci přístrojové desky, která je vyrobena z kvalitního materiálu tzv. technologií „slush“, v současnosti běžně používané spíše ve vozech vyšších tříd. Upraven byl povrch přední části desky pod čelním sklem a zcela byla přepracována konstrukce kontrolních přístrojů, jejichž design více koresponduje s ostatními modely značky Škoda. Na přístrojové desce je rovněž osazen nový ergonomicky tvarovaný volant.


Upravena byla i nabídka výbav - v souvislosti s tím dochází ke změně názvu středního výbavového stupně Comfort na Ambiente. Škoda Fabia se tak v současnosti nabízí v těchto verzích výbavy: základní Junior a Easy, dále Classic, Ambiente a Elegance a sportovně laděná varianta RS. Standardní výbava byla rozšířená mimo jiné i o třetí hlavovou opěrku s tříbodovým bezpečnostním pásem vzadu uprostřed. Nabídka mimořádných výbav obsahuje také prvky jako například xenonové světlomety s automatickou regulací nastavení sklonu, parkovací senzor nebo navigační systém s dynamickým modulem, který nyní umožňuje komunikovat také v českém jazyce (ve spojení s novým navigačním CD ČR).


Doporučená prodejní cena vozů Fabia v provedení modelového roku 2005 začíná na českém trhu již od 224.900 Kč (model Fabia Junior 1.2 HTP/40 kW), základní cena modelu Fabia Easy je 247.900 Kč a verze Fabia Classic 1.2 HTP/40 kW - 262.900 Kč. Škoda Fabia je i nadále, jako jeden z mála vozů ve své třídě nabízen ve třech verzích karoserie – hatchback, sedan a kombi.

Škoda Auto
Vytisknout

Diskuze: Škoda Fabia v novém modelovém roce 2005

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Octavia

I Škodovka vykázala prodejnost za 1. pololetí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud