Program „auto-plus“ znovu posílil

ar1, 12. července 2004, 15:56 Google+

Program prodeje ojetých vozů pod značkou „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001, patří dnes k nejvyhledávanějším způsobům koupě kvalitního ojetého vozu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Phaeton

Phaeton | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

Svědčí o tom mj. neustále rostoucí prodeje: Během prvních šesti měsíců tohoto roku se v programu „auto-plus“ prodalo 4568 ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst o 5,8 %.

„Zájemci o ojeté vozy dobře vědí, že u nás najdou skutečnou kvalitu a solidní záruky,“ komentuje pololetní výsledky Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“. „Našim nejsilnějším argumentem je jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů.“ Program „auto-plus“ však přináší řadu dalších výhod a jistot - jde především o možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility na vozy Audi, SEAT a Volkswagen.

Do systému „auto-plus“ jsou zařazovány ojeté vozy všech značek koncernu Volkswagen i dalších výrobců. Z koncernových značek se v prvním pololetí nejlépe prodávaly vozy Škoda, ačkoli právě jejich prodej jako jediný nepatrně poklesl – konkrétně na 2229 kusů, což znamená pokles proti stejnému období loňského roku o 2,2 %. Prodeje všech ostatních značek koncernu Volkswagen rostly - nejlépe se prodávaly vozy Volkswagen (953 vozů, meziroční nárůst o 23 %, nejprodávanější model: Golf IV (262 ks)). Vozů SEAT se za první pololetí prodalo celkem 302 (+3,5 %, nejprodávanější model: Toledo (89 ks)). Vozů Audi se prodalo 234 (+20 %, nejprodávanější model: Audi A6 (67 ks)). Užitkových vozů Volkswagen se během prvních šesti měsíců prodalo 133, což znamená výrazný nárůst o 29 %. Nejlépe se prodávaly modely Transporter (72 ks).

„Mírný pokles prodejů škodovek a naopak další výrazné posílení prodejů vozů sesterských značek koncernu Volkswagen odpovídá zaměření programu „auto-plus“, který se orientuje především na kvalitní vozy Audi, SEAT a Volkswagen,“ vysvětluje Petr Neústupný.

Automobilů ostatních značek se od ledna do června v systému „auto-plus“ prodalo celkem 717, tedy o 13 % více oproti stejnému období roku 2003.

Při budování kontaktů se zákazníky sází projekt „auto-plus“ hodně na internet a tato strategie se osvědčuje. „Počet unikátních návštěvníků našich stránek www.auto-plus.cz se během prvního pololetí vyšplhal až na 384 758, což je o třetinu více, než kolik činila návštěvnost internetových stránek během první poloviny roku 2003,“ říká Petr Neústupný. O kvalitě nabídky a dobré obchodní politice svědčí i rychlá „obrátka“ nabízených automobilů – ojetý vůz z programu „auto-plus“ čeká na svého nového majitele průměrně pouhých 46 dnů.

„Zákazníci oceňují také stále bohatší nabídku ojetých vozů, která dnes zahrnuje bezmála 1700 vozů, a stále hustší síť prodejců - ojeté vozy pod značkou „auto-plus“ se v současné době prodávají v 35 centrech rozmístěných po celé České republice,“ říká Petr Neústupný. Nejúspěšnějším prodejcem se stala firma Auto Jarov, která během prvního pololetí dokázala zákazníkům předat 1359 ojetých vozů.

Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Program „auto-plus“ znovu posílil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Crosswagon

Představujeme: Alfa Romeo Crosswagon

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud