Audi magazín - Firemní médium roku 2003/2004

Michal Bartoň, 24. června 2004, 17:51 Google+

Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt/automobil či dokonalé služby, ale také o perfektní prezentaci firmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Audi magazín

Audi magazín | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

O tom svědčí ocenění, která automobilka Audi, resp. její tuzemský importér obdržel v posledním období.

Luxusní časopis Audi magazín, přinášející nejenom novinky automobilky Audi, ale také exkluzivní reportáže ze světa hi-tech technologií, kultury, cestování a moderního životního stylu, byl odbornou porotou soutěže „Firemní médium roku 2003/2004“ vyhodnocen jako nejlepší firemní magazín. Audi magazín tak navázal na nedávný úspěch, kdy vyhrál druhou cenu v soutěži „Zlatý středník 2003“ pořádané PR Klubem, prestižním sdružením PR agentur.

Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Není proto velkým překvapením, že v letošní soutěži „Firemní médium roku“ vyhrál v kategorii intranetu specializovaný marketingový portál Audi. A veřejně přístupné internetové stránky www.audi.cz získaly ve své kategorii druhé místo.

Do pátého ročníku soutěže „Firemní médium roku“ přihlásilo celkem 47 firem a 15 organizací veřejné správy dohromady 89 médií.

O dlouhodobě špičkové pozici značky Audi ve světě internetu a datových komunikací vypovídají i dříve udělené tituly „e-firma roku 2003“, který importérovi vozů Audi do ČR udělilo vydavatelství Computer Press nebo vítězství limuzíny Audi A8 v anketě „Auto Internetu“.

Tisková zpráva Import Volkswagen Group s.r.o.
Vytisknout

Diskuze: Audi magazín - Firemní médium roku 2003/2004

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

BMW jako  "nejvíce inovativní společnost" - anotační foto

BMW jako "nejvíce inovativní společnost"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud