Audi magazín - Firemní médium roku 2003/2004

Audi magazín
Audi magazín, foto: Import Volkswagen Group
Michal Bartoň 24. června 2004 17:51
Sdílej:

Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt/automobil či dokonalé služby, ale také o perfektní prezentaci firmy.

O tom svědčí ocenění, která automobilka Audi, resp. její tuzemský importér obdržel v posledním období. Luxusní časopis Audi magazín, přinášející nejenom novinky automobilky Audi, ale také exkluzivní reportáže ze světa hi-tech technologií, kultury, cestování a moderního životního stylu, byl odbornou porotou soutěže „Firemní médium roku 2003/2004“ vyhodnocen jako nejlepší firemní magazín. Audi magazín tak navázal na nedávný úspěch, kdy vyhrál druhou cenu v soutěži „Zlatý středník 2003“ pořádané PR Klubem, prestižním sdružením PR agentur. Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Není proto velkým překvapením, že v letošní soutěži „Firemní médium roku“ vyhrál v kategorii intranetu specializovaný marketingový portál Audi. A veřejně přístupné internetové stránky www.audi.cz získaly ve své kategorii druhé místo. Do pátého ročníku soutěže „Firemní médium roku“ přihlásilo celkem 47 firem a 15 organizací veřejné správy dohromady 89 médií. O dlouhodobě špičkové pozici značky Audi ve světě internetu a datových komunikací vypovídají i dříve udělené tituly „e-firma roku 2003“, který importérovi vozů Audi do ČR udělilo vydavatelství Computer Press nebo vítězství limuzíny Audi A8 v anketě „Auto Internetu“. Tisková zpráva Import Volkswagen Group s.r.o.
Témata:
Stalo se