Vršecký s Buggyrou vede supertrucky

ar1, 20. června 2004, 22:22 Google+

Vynikající formu potvrdil jezdec roudnického Buggyra týmu David Vršecký, který ve třech sezónách po sobě nechyběl v Nogaru na stupních vítězů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Buggyra IRS

Buggyra IRS | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Tentokrát dojel v obou jízdách druhý a opět se vyšvihl do čela průběžného pořadí. Skvělou partii odehrál v nedělním dešti i mladý Adam Lacko a podruhé letos vyhrál hlavní závod.

Vršecký výborně vystartoval už do kvalifikačního závodu a hned v první zatáčce předjel svého francouzského týmového kolegu Faureho, který vyjížděl z první řady. Pole position dokonale využil Němec Östreich a způsobem start-cíl i zvítězil. Vršecký dojel s nepatrnou ztrátou na druhé pozici před Faurem. S odstupem téměř půl minuty obsadil čtvrtou příčku španělský dravec Albacete, který doplatil na svoji snahu prodrat se vpřed a v cílové zatáčce prvního kola vyjel do hluboké záchytné zóny. “Na nogarském okruhu se velice špatně předjíždí, a tak jsem si držel druhou pozici a čekal, jestli Östreich neudělá chybu, která by mi usnadnila dostat se do vedení. Jinak jsem nechtěl riskovat, abych nevyletěl jako Antonio. Každý bod je strašně důležitý a na konci sezóny by mohl chybět,“ hodnotil Vršecký svůj výkon v kvalifikaci.

Obdobný scénář jako kvalifikační měl i hlavní závod. Do vedení šel okamžitě Östreich, jehož ostrému tempu stačil jen Vršecký. Oba se během čtyř kol oddělili od zbytku startovního pole a s bezpečným náskokem dojeli pro cenné pohárové body. I tentokrát vsadil Vršecký na jistotu a ta ho vynesla do opětovného vedení v divizi Super Race Trucks. O třetí místo zpočátku bojovaly Buggyry Faureho a Albaceteho, jenže domácí jezdec ve službách roudnického týmu nenechal dlouho nikoho na pochybách, že i on je jedním z vážných uchazečů o letošní titul.

Ve třídě Race Trucks vyhrál nedělní kvalifikaci Němec Bernau před Rakušanem Allgäuerem a Britem Oliverem, Lacko obsadil čtvrtou příčku. Smolařem byl i tentokrát Vojtíšek, který musel dvě zatáčky před koncem odstoupit pro poruchu přívodu paliva z pátého místa. Hlavní závod poznamenala dešťová přeháňka, která nejvíce vyhovovala našemu Lackovi. S velkým náskokem si dojel pro své druhé letošní vítězství před svým týmovým kolegou Allgäuerem a vedoucím jezdcem divize Oliverem. Statečný výkon předvedl Vojtíšek, když si ze dvacáté pozice na startu dojel pro body za osmé místo.

Výsledky:

Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 17:12,308, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -2,891, 3. Faure (Fr./Buggyra) -3,907, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -27,908, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:31,684, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -1 kolo.
Pohárový závod (14 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 26:49,697, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -4,238, 3. Faure (Fr./Buggyra) -16,438, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -25,979, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:09,517, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -3 kola.
Celkově: 1. Vršecký 89, 2.-3. Faure a Östreich 87, 4. Albacete 76, 5. Drückenmüller 63 b.

Race Truks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Bernau (Něm./MAN) 17:56,864, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -7,920, 3. Oliver (VB/MAN) -10,089, 4. Lacko (ČR/MAN) -16,231, …, 20. Vojtíšek (ČR/Renault) -1 kolo.
Pohárový závod (13 kol): 1. Lacko 29:07,684, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -22,371, 3. Oliver -51,890, …, 8. Vojtíšek -1:26,486.
Celkově: 1. Oliver 188, 2.-3. Lacko a Allgäuer 159, 4. Bernau 146, …, 8. Vojtíšek 49.

ČTK/Buggyra
Vytisknout

Diskuze: Vršecký s Buggyrou vede supertrucky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Buggyra IRS

Vršecký s Buggyrou vyrazí ze druhé řady

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud