Tentokrát dojel v obou jízdách druhý a opět se vyšvihl do čela průběžného pořadí. Skvělou partii odehrál v nedělním dešti i mladý Adam Lacko a podruhé letos vyhrál hlavní závod.
Vršecký výborně vystartoval už do kvalifikačního závodu a hned v první zatáčce předjel svého francouzského týmového kolegu Faureho, který vyjížděl z první řady. Pole position dokonale využil Němec Östreich a způsobem start-cíl i zvítězil. Vršecký dojel s nepatrnou ztrátou na druhé pozici před Faurem. S odstupem téměř půl minuty obsadil čtvrtou příčku španělský dravec Albacete, který doplatil na svoji snahu prodrat se vpřed a v cílové zatáčce prvního kola vyjel do hluboké záchytné zóny.
“Na nogarském okruhu se velice špatně předjíždí, a tak jsem si držel druhou pozici a čekal, jestli Östreich neudělá chybu, která by mi usnadnila dostat se do vedení. Jinak jsem nechtěl riskovat, abych nevyletěl jako Antonio. Každý bod je strašně důležitý a na konci sezóny by mohl chybět,“ hodnotil Vršecký svůj výkon v kvalifikaci.
Obdobný scénář jako kvalifikační měl i hlavní závod. Do vedení šel okamžitě Östreich, jehož ostrému tempu stačil jen Vršecký. Oba se během čtyř kol oddělili od zbytku startovního pole a s bezpečným náskokem dojeli pro cenné pohárové body. I tentokrát vsadil Vršecký na jistotu a ta ho vynesla do opětovného vedení v divizi Super Race Trucks. O třetí místo zpočátku bojovaly Buggyry Faureho a Albaceteho, jenže domácí jezdec ve službách roudnického týmu nenechal dlouho nikoho na pochybách, že i on je jedním z vážných uchazečů o letošní titul.
Ve třídě Race Trucks vyhrál nedělní kvalifikaci Němec Bernau před Rakušanem Allgäuerem a Britem Oliverem, Lacko obsadil čtvrtou příčku. Smolařem byl i tentokrát Vojtíšek, který musel dvě zatáčky před koncem odstoupit pro poruchu přívodu paliva z pátého místa. Hlavní závod poznamenala dešťová přeháňka, která nejvíce vyhovovala našemu Lackovi. S velkým náskokem si dojel pro své druhé letošní vítězství před svým týmovým kolegou Allgäuerem a vedoucím jezdcem divize Oliverem. Statečný výkon předvedl Vojtíšek, když si ze dvacáté pozice na startu dojel pro body za osmé místo.
Výsledky:
Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 17:12,308, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -2,891, 3. Faure (Fr./Buggyra) -3,907, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -27,908, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:31,684, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -1 kolo.
Pohárový závod (14 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 26:49,697, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -4,238, 3. Faure (Fr./Buggyra) -16,438, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -25,979, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:09,517, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -3 kola.
Celkově: 1. Vršecký 89, 2.-3. Faure a Östreich 87, 4. Albacete 76, 5. Drückenmüller 63 b.
Race Truks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Bernau (Něm./MAN) 17:56,864, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -7,920, 3. Oliver (VB/MAN) -10,089, 4. Lacko (ČR/MAN) -16,231, …, 20. Vojtíšek (ČR/Renault) -1 kolo.
Pohárový závod (13 kol): 1. Lacko 29:07,684, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -22,371, 3. Oliver -51,890, …, 8. Vojtíšek -1:26,486.
Celkově: 1. Oliver 188, 2.-3. Lacko a Allgäuer 159, 4. Bernau 146, …, 8. Vojtíšek 49.
ČTK/Buggyra