Vršecký s Buggyrou vede supertrucky

ar1, 20. června 2004, 22:22 Google+

Vynikající formu potvrdil jezdec roudnického Buggyra týmu David Vršecký, který ve třech sezónách po sobě nechyběl v Nogaru na stupních vítězů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Buggyra IRS

Buggyra IRS | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Tentokrát dojel v obou jízdách druhý a opět se vyšvihl do čela průběžného pořadí. Skvělou partii odehrál v nedělním dešti i mladý Adam Lacko a podruhé letos vyhrál hlavní závod.

Vršecký výborně vystartoval už do kvalifikačního závodu a hned v první zatáčce předjel svého francouzského týmového kolegu Faureho, který vyjížděl z první řady. Pole position dokonale využil Němec Östreich a způsobem start-cíl i zvítězil. Vršecký dojel s nepatrnou ztrátou na druhé pozici před Faurem. S odstupem téměř půl minuty obsadil čtvrtou příčku španělský dravec Albacete, který doplatil na svoji snahu prodrat se vpřed a v cílové zatáčce prvního kola vyjel do hluboké záchytné zóny. “Na nogarském okruhu se velice špatně předjíždí, a tak jsem si držel druhou pozici a čekal, jestli Östreich neudělá chybu, která by mi usnadnila dostat se do vedení. Jinak jsem nechtěl riskovat, abych nevyletěl jako Antonio. Každý bod je strašně důležitý a na konci sezóny by mohl chybět,“ hodnotil Vršecký svůj výkon v kvalifikaci.

Obdobný scénář jako kvalifikační měl i hlavní závod. Do vedení šel okamžitě Östreich, jehož ostrému tempu stačil jen Vršecký. Oba se během čtyř kol oddělili od zbytku startovního pole a s bezpečným náskokem dojeli pro cenné pohárové body. I tentokrát vsadil Vršecký na jistotu a ta ho vynesla do opětovného vedení v divizi Super Race Trucks. O třetí místo zpočátku bojovaly Buggyry Faureho a Albaceteho, jenže domácí jezdec ve službách roudnického týmu nenechal dlouho nikoho na pochybách, že i on je jedním z vážných uchazečů o letošní titul.

Ve třídě Race Trucks vyhrál nedělní kvalifikaci Němec Bernau před Rakušanem Allgäuerem a Britem Oliverem, Lacko obsadil čtvrtou příčku. Smolařem byl i tentokrát Vojtíšek, který musel dvě zatáčky před koncem odstoupit pro poruchu přívodu paliva z pátého místa. Hlavní závod poznamenala dešťová přeháňka, která nejvíce vyhovovala našemu Lackovi. S velkým náskokem si dojel pro své druhé letošní vítězství před svým týmovým kolegou Allgäuerem a vedoucím jezdcem divize Oliverem. Statečný výkon předvedl Vojtíšek, když si ze dvacáté pozice na startu dojel pro body za osmé místo.

Výsledky:

Super Race Trucks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 17:12,308, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -2,891, 3. Faure (Fr./Buggyra) -3,907, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -27,908, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:31,684, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -1 kolo.
Pohárový závod (14 kol): 1. Östreich (Něm./VW) 26:49,697, 2. Vršecký (ČR/Buggyra) -4,238, 3. Faure (Fr./Buggyra) -16,438, 4. Albacete (Šp./Buggyra) -25,979, 5. Drückenmüller (Něm./VW) -1:09,517, 6. Patalacci (Fr./DAF) -1 kolo, 7. Bassanelli (Fr.)DAF) -3 kola.
Celkově: 1. Vršecký 89, 2.-3. Faure a Östreich 87, 4. Albacete 76, 5. Drückenmüller 63 b.

Race Truks
Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Bernau (Něm./MAN) 17:56,864, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -7,920, 3. Oliver (VB/MAN) -10,089, 4. Lacko (ČR/MAN) -16,231, …, 20. Vojtíšek (ČR/Renault) -1 kolo.
Pohárový závod (13 kol): 1. Lacko 29:07,684, 2. Allgäuer (Rak./MAN) -22,371, 3. Oliver -51,890, …, 8. Vojtíšek -1:26,486.
Celkově: 1. Oliver 188, 2.-3. Lacko a Allgäuer 159, 4. Bernau 146, …, 8. Vojtíšek 49.

ČTK/Buggyra
Vytisknout

Diskuze: Vršecký s Buggyrou vede supertrucky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Buggyra IRS

Vršecký s Buggyrou vyrazí ze druhé řady

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud