Komerční sdělení
Michal Bartoň, 17. června 2004, 14:48 Facebook Twitter Google+
Prezentace takových značek, jako je například italský šperk Maserati, se může odbývat i na jiných vhodných místech než uvnitř autosalónu, jako tomu bylo..
Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář
Máte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky