Citroën představuje C8 modelového roku 2004

ar1, 16. června 2004, 10:59 Google+

Velkoprostorový vůz C8 je vrcholem nabídky luxusních modelů značky Citroën.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C8

C8 | foto: Citroën ČR

Sdílejte článek

Od svého uvedení na trh v roce 2002 se stal jednou z referencí bezpečnosti, cestovního pohodlí, variability i moderních technologií. Nový modelový rok, který Citroën uvádí na trh právě v těchto dnech, bezpochyby přispěje ke stále rostoucímu prodejnímu úspěchu modelu C8.

Český trh velkoprostorových luxusních vanů zaznamenal v průběhu pěti prvních měsíců roku 2004 mírný meziroční pokles o 7 procent. Společnost CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. však ve stejném období zaznamenala stále sílící prodejní úspěch modelu C8, pro který se rozhodlo 41 nových zákazníků. Oproti stejnému období roku 2003 tak prodej Citroënu C8 na českém trhu vzrostl o více než 41 procent.

Citroën C8 se tak ostatně stal nejúspěšnějším „Eurovanem“ na českém trhu. Společný program koncernů PSA Peugeot Citroen a Fiat Auto, zaměřený na sdílený vývoj a výrobu velkoprostorových vozů, je v České republice kromě Citroënu C8 zastoupen i Peugeotem 807 a Fiatem Ulysse.

C8 modelového roku 2004 nabídne všechny „tradiční“ přednosti – vysokou úroveň bezpečnosti (potvrzenou získáním nejvyššího hodnocení pěti hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP), mimořádně prostorný a variabilní interiér a širokou standardní výbavu.

Koncové zákaznické ceny ani standardní výbava jednotlivých verzí C8 modelového roku 2004 se nemění. Citroën však dále rozšířil možnost přizpůsobení vozu individuálnímu vkusu každého zákazníka. Paleta barev byla rozšířena o jasně červený perleťový lak Profond, který decentně kontrastuje s chromovanými prvky karoserie. Nabídka čalounění všech verzí nyní zahrnuje komfortní velurové čalounění Memphis v šedohnědém odstínu.

Nabídka motorů modelové řady C8 2004 nadále zůstává v osvědčeném složení. Hlavní « hvězdou » jistě zůstane moderní vznětový motor 2.2 HDi 16V (max. výkon 94 kW / 130 k při 4 000 ot./min, max. točivý moment 314 Nm při 2 000 ot. / min), který je dodáván výhradně se 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Tento výkonný motor se těší stále rostoucí oblibě zákazníků – na celkovém prodeji modelu C8 se podílí více než 80 procenty.

Tisková zpráva Citroën ČR
Vytisknout

Diskuze: Citroën představuje C8 modelového roku 2004

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Cube

Budou "Kostky" Nissan vrženy do celého světa?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud