 
            Podruhé letos zasedli piloti za volanty svých Octavií v seriálu Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup, který byl součástí zajímavě obsazeného podniku LG SUPER RACING WEEKEND MATADOR 2004 na Masarykově okruhu v Brně.
Ve tři čtvrtě na šest byl odstartován hlavní závod na 15 kol. Start se povedl opět Doškovi a za ním hned vyrazil Jirka Janák, Dostál a Lacko. Do popředí se stále propracovával Dostál, který se dostal před Jiřího Janáka a po chybě Doška se ujal vedení. Ze zadních pozic se vynikající jízdou velmi zdatně po dobrém startu posunoval dopředu Štefan Rosina, na jehož Octavii se podařilo mechanikům odstranit veškeré problémy z předchozí jízdy. Štefanova jízda začala velmi brzy přinášet své ovoce, protože se poměrně rychle probojoval na sedmou pozici. Postupně předjel i Matějovského, Brejlu, Bohuslava a šplhal stále dál. První Došek mezitím udělal další chybu a před něj se na 2.místo dostal Jirka Janák. Štefan pomalu ale jistě dojížděl vedoucí startovní pole a v posledním kole ještě stačil předjet i Lacka a posunul se tím na neuvěřitelné 4.místo. Stal se jednoznačně hrdinou závodu a kdyby závod pokračoval na více kol, určitě by se dostal i na stupně vítězů. Výsledky 2.jízdy: 1.Jan Dostál, 2.Jiří JANÁK, 3.František Došek, 4.Štefan ROSINA, 5.Adam Lacko Oba jezdci týmu Motorsport Kopecký podali výborné výkony a Štefan se v druhém závodě jednoznačně choval jako Mistr a vítěz loňského seriálu Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup. Na Jirkovi je vidět nejenom jeho cílevědomost, ale získává stále více zkušeností a může být rovnocenným soupeřem velezkušeným pilotům. Tým je velmi spokojen i s průběžným pořadím po dvou odjetých podnicích, vždyť lídrem šampionátu je překvapivě Jiří Janák a Štefan Rosina je na třetím místě i po smolné první bodované jízdě v Brně. Průběžné pořadí po dvou závodech: 1. Jiří JANÁK – 87 bodů 2. Jan Dostál – 83 bodů 3. Štefan ROSINA jun. – 76 bodů 4. František Došek – 74 bodů Další závod Česká pojišťovna Škoda Octavia Cupu proběhne v prvním červencovém víkendu 2. – 4.7. 2004 na okruhu v Rijece v Chorvatsku. Martin Bobek, www.eWRC.CZ
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?