Osobní manager pro majitele SLR

SLR McLaren
SLR McLaren, foto: DaimlerChrysler
Michal Bartoň 14. května 2004 13:00
Sdílej:

Partnerské společnosti Mercedes-Benz a McLaren přichází s novinkou pro movité zákazníky. V centru společnosti McLaren..

..v anglickém Wokingu vytvořili nové zkušební zákaznické centrum, určené zatím především pro majitele supersportovních vozů Mercedes-Benz SLR McLaren. Centrum je postaveno na míru jen pro vozy 21. století, tedy zmíněného supersportu SLR a následujících modelů. Systém prodeje vozů a péče o zákazníka je postaven na základech projektu PLM (Personal Liaison Manager), který byl poprvé zaveden a osvědčil se u prodejů luxusních limuzín Maybach. Každý majitel nového vozu dostane k dispozici svého vlastního managera, na kterého se může obrátit prostřednictvím telefonního čísla uloženého v palubním telefonu. Určený manager musí být k dispozici v kteroukoli dobu a k jeho povinnostem patří i služby, jenž se netýkají přímo produktu automobilky, jako např. zajištění podpory a pomoci při návštěvě důležitých kulturních nebo sportovních událostí. Manageři jsou zaškoleni pomocí různých kurzů a seminářů a musí ovládat alespoň dva nebo tři světové jazyky.
Témata:
Stalo se