Seat Leon ST X-Perience už není na trhu žádným větším nováčkem a tak se postupem času chystá ze strany výrobce další "novinka".
Tou je plán nabídnout v dohledné době variantu s pohonem pouze předních kol. V této konfiguraci bude moci pod kapotou vozu pracovat naftový motor 1,6 TDI o výkonu 110 koní a s 250 Nm točivého momentu, s nímž se spřáhne výhradně pětistupňový manuál.
Dále se v nabídce objeví předokolka s motorem 1,4 TSI o výkonu 125 koní a s 200 Nm točivého momenut, u kterého se pro změnu objeví výhradně šestistupňový manuál. Seat slibuje, že X-Perience má s tímto motorem dosáhnout spotřeby jen 5,3 litru na 100 km.
České ceny zatím nebyly zveřejněny, protože obě zmíněné verze dorazí na český trh až na konci léta. Pokud bychom se měli řídit podle ceníku na domácí půdě ve Španělsku, pak by Leon X-Perience s dieselem vyšel na necelých 576 tisíc Kč a varianta s motorem 1.4 TSI na 530 tisíc Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.