Citroen od sebe nedávno odštěpil značku DS, jako jeho luxusnější odnož. DS přitom letos slaví své šedesátileté výročí a v rámci tohoto jubilea odhaluje i své plány, které by měly být naplněny do konce roku 2020.
Server AutoCar.co.uk vyzpovídal přímo šéfa marketingu značky - Arnauda Ribaulta. Ten poodhalil, že by DS rádo zařadilo do svého portfolia hned 6 zcela nových modelů, včetně vozů, které budou určeny výhradně pro čínský trh. DS by se přitom mělo zaměřit na SUV a luxusní sedany v segmentech B, C a D.
Je to vlastně docela logické. Z DS se má stát luxusní značka, takže se chová jako ostatní prémiové značky – tvoří velká SUV. Bentley, Jaguar, Maserati, Audi a další se snaží nabídnout zákazníkům luxusní SUV a DS logicky nechce ztrácet. DS slibuje, že se nové vozy budou stát na pomezí mezi dynamičnosti řízení a extrémního comfortu.
Ribault také upozorňuje na pravděpodobnost toho, že se DS brzy stáhne z pole světové rally a přeškatulkuje se do jiné motoristické kategorie. Jako důvod udává, že vůz DS3 WRC je do jisté míry produktem divize Citroen Sport, které má v rally obrovské zkušenosti a je tak zbytečné do této kategorie nasazovat i značku DS.