Arnaud Ribault, marketingový ředitel značky DS, poodhalil plány prémiové odnože Citroenu, které by se měly stát skutečností do roku 2020.
Citroen od sebe nedávno odštěpil značku DS, jako jeho luxusnější odnož. DS přitom letos slaví své šedesátileté výročí a v rámci tohoto jubilea odhaluje i své plány, které by měly být naplněny do konce roku 2020.
Server AutoCar.co.uk vyzpovídal přímo šéfa marketingu značky - Arnauda Ribaulta. Ten poodhalil, že by DS rádo zařadilo do svého portfolia hned 6 zcela nových modelů, včetně vozů, které budou určeny výhradně pro čínský trh. DS by se přitom mělo zaměřit na SUV a luxusní sedany v segmentech B, C a D.
Je to vlastně docela logické. Z DS se má stát luxusní značka, takže se chová jako ostatní prémiové značky – tvoří velká SUV. Bentley, Jaguar, Maserati, Audi a další se snaží nabídnout zákazníkům luxusní SUV a DS logicky nechce ztrácet. DS slibuje, že se nové vozy budou stát na pomezí mezi dynamičnosti řízení a extrémního comfortu.
Ribault také upozorňuje na pravděpodobnost toho, že se DS brzy stáhne z pole světové rally a přeškatulkuje se do jiné motoristické kategorie. Jako důvod udává, že vůz DS3 WRC je do jisté míry produktem divize Citroen Sport, které má v rally obrovské zkušenosti a je tak zbytečné do této kategorie nasazovat i značku DS.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?