Nadcházející výrobní verze Renaultu Alpine byla koncem minulého týdne představena na digitálně upraveném snímku v otevřené verzi Spider.
Poslední zprávy hovoří o tom, že Renault je plně připraven odhalit nástupce populárního Alpine A110. Stane se tak 13. června během letošního ročníku 24-hodinového závodu v Le Mans a následně vůz po nějakém čase půjde do výroby. Do prodeje by se tak měl dostat už počátkem roku 2016.
Počítačová interpretace otevřené verze Spider by se mohla skutečně v následujících letech dostat do výroby. Renault chce nasadit celou řadu modelů Alpine, a to včetně crossoveru / SUV. Hlavní předností nového Alpine bude "nízká hmotnost a sportovnost". Automobil s názvem AS1 (Alpine Sport 1) se bude prodávat za cenu mezi 30,000 až 35,000 eur a jeho výroba bude probíhat v Dieppe, v severní Francii. Renault přitom plánuje vyrobit ročně kolem 3,000 až 5,000 kusů.
O pohon malé rakety na kolech se postará 1,6-litrový přeplňovaný motor s výkonem 250 koní, který bude mít na starosti vůz o váze pouhých 1100 kg.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.