Švédský hypersport Koenigsegg One: 1 si již delší dobu brousil zuby na japonský okruh Suzuka a nyní na něm zajel i nový světový rekord.
Část týmu Koenigsegg navštívila japonský okruh Suzuka, aby ukázala tamním přiznivcům značky, co vlastně One: 1 dokáže. Za volant usedl tovární testovací jezdec Robert Serwanskiand, který pak i přes jízdu "na půl plynu" stanovil nový neoficiální rekord pro produkční auta.
"Náš nejlepší zaznamenaný čas na kolo v tomto půlhodinovém ježdění byl 2.17.57s," řekl Christian von Koenigsegg. Oficiální traťový čas na Suzuce pro produkční auta to donedávna držel Nissan GT-R Nismo, který ho zajel za 2.18,36.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?