Švédský hypersport Koenigsegg One: 1 si již delší dobu brousil zuby na japonský okruh Suzuka a nyní na něm zajel i nový světový rekord.
Část týmu Koenigsegg navštívila japonský okruh Suzuka, aby ukázala tamním přiznivcům značky, co vlastně One: 1 dokáže. Za volant usedl tovární testovací jezdec Robert Serwanskiand, který pak i přes jízdu "na půl plynu" stanovil nový neoficiální rekord pro produkční auta.
"Náš nejlepší zaznamenaný čas na kolo v tomto půlhodinovém ježdění byl 2.17.57s," řekl Christian von Koenigsegg. Oficiální traťový čas na Suzuce pro produkční auta to donedávna držel Nissan GT-R Nismo, který ho zajel za 2.18,36.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?