Hybridní McLaren P1 ve speciální úpravě se výrazně odlišuje od ostatních.
Divize Special Operations od McLarenu upravila jeden z 375 P1. Tentokrát to bylo pro Davida Kyte, předsedu a zakladatele Hemilton Court FX. Lesklá modrá barva v kombinaci s černými lesklými koly, červenými akcenty na předním splitteru, zadním difuzoru, na prazích či dveří.
Červené jsou i mohutné brzdové třmeny. Krom červené, je vidět hodně i kompozitní materiál, respektive díly z uhlíkových vláken.
Uvnitř vás pohltí interiér plný kůže, Alcantary, karbonu, a častých detailů s nápisem McLaren Special Operations.
Váha tohoto speciálu je i přes hybridní techniku pouhých 1400 kg. Což je vskutku obdivuhodná hodnota.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?