Že každý bývalý pilot F1 řídí sporťák, nebo alespoň luxusní limuzínu? Sir Stirling Moss vás nyní lehce vyvede z omylu se svým vozítkem, kterým se prohání ulicemi Londýna.
Sir Stirling Moss je přezdíván jako „největší jezdec F1, který nikdy nezískal titul mistra světa“. Proslavil se hlavně za volantem vozů Lotus, Maserati, Cooper a Mersedes. I přes to, že je Siru Stirlignovi dnes téměř 86 let, stále je aktivním řidičem a jízdu si velice rád užívá. Pokud ale očekáváte, že se po londýnských ulicích vozí v luxusní limuzíně, jste na omylu. To, čím se slavný Brit prohání ulicemi velkoměsta, je totiž mikroskopický, elektřinou poháněný Renault Twizy. Tuto volbu by asi od bývalého pilota formule nikdo nečekal, ale sir Moss ve videu vysvětluje, že je s vozem nadmíru spokojen. Jeho obliba v mikroautech je všeobecně známá. Nedávno totiž jeho garáž obýval například známý Smart Fortwo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?