Podívejte se, jak vypadá omotání auta kolem stromu, varujeme, že to není moc hezká podívaná.
Během amatérských rally závodů vznikne spousta zajímavých situací. Na internetu najdete bezpočet sestřihů nehod během amatérských rally a tak vás nemusí udivit, že i tato kuriózní a na první pohled velmi ošklivá nehoda, se odehrála při závodu Rally Ronde de La Durance, tedy francouzský amatérský závod.
„Závodní“ Citroen C2 nejprve rozhodí silnice, kterou lemují stromy, poté se vůz přetočí na střechu a s koly vzhůru letí přímo na jeden ze stromů, kterými je silnice lemovaná. Nárazem se auto omotá kolem stromu, s kterým to očividně skoro nehne.
Málo kdo by čekal, že místo příjezdu sanitky, nebo hůře pohřební služby, bude spíše potřeba taxík, který řidiče i spolujezdce odveze do servisního zázemí. Oba totiž vyvázli bez větších zranění. Jak neuvěřitelné.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?