Podívejte se, jak vypadá omotání auta kolem stromu, varujeme, že to není moc hezká podívaná.
Během amatérských rally závodů vznikne spousta zajímavých situací. Na internetu najdete bezpočet sestřihů nehod během amatérských rally a tak vás nemusí udivit, že i tato kuriózní a na první pohled velmi ošklivá nehoda, se odehrála při závodu Rally Ronde de La Durance, tedy francouzský amatérský závod.
„Závodní“ Citroen C2 nejprve rozhodí silnice, kterou lemují stromy, poté se vůz přetočí na střechu a s koly vzhůru letí přímo na jeden ze stromů, kterými je silnice lemovaná. Nárazem se auto omotá kolem stromu, s kterým to očividně skoro nehne.
Málo kdo by čekal, že místo příjezdu sanitky, nebo hůře pohřební služby, bude spíše potřeba taxík, který řidiče i spolujezdce odveze do servisního zázemí. Oba totiž vyvázli bez větších zranění. Jak neuvěřitelné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.