Audi vydalo emotivní video ukazující, že současná A7 Sportback zvládne víc než jen krásně hladkou silnici.
Vůz se totiž v průběhu videa vydá z běžné silnice na písečné duny v Dubaji. Přes nepříliš vysokou světlou výšku se i tak A7čce daří celkem sebevědomě pískem proplouvat, nebo spíše prokousávat. Vysoký výkon by ale ani náhodou nevystačil, pokud by auto nemělo pohon všech kol, což A7 má.
Propracovaný systém pohonu kol quattro může být navíc doplněn sportovním diferenciálem, který aktivně rozděluje sílu motoru mezi zadní a přední kola. Pro připomenutí je dobré zmínit, že Audi A7 Sportback prošlo faceliftem loni v květnu a do prodeje vstoupilo v létě.
Zároveň s tím dostal vůz některé nové prvky, jako jsou například Matrix LED světlomety, přepracovaný palubní systém MMI a nebo nový motor 3.0 TDI Clean Diesel s výkonem 272 nebo 218 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?