Peugeot vsází na sportovní vlnu a verze GT budou v modelech 208, 308, 508 i RCZ. Začíná se v Británii.
Modely s přízviskem GT poznáte podle větších kol, dvoujtých koncovek výfuku, Full LED světlomety (308 a 508) LED zadními světly (208, 308 a 508). Kromě toho také plaketkami GT Line a černými designovými doplňky exteriéru.
Pod kapotou to už tak moc GT není. Pro 208 můžete mít i 1,2 PureTech „jen“ s 110 koňmi nebo dokonce BlueHDi o objemu 1,6 litru a výkonu neoslnivých 100 koní.
U 308 je v „základu GT Linie“ 1,2 litrový tříválec s přeplňováním, popřípadě dvoulitrový diesel BlueHDi s výkonem 150 koní. Za příplatek také s automatem.
No a 508 GT začíná s 1,6 BlueHDi, pokračuje s dvoulitrem BlueHDi se stejným výkonem jako u 308. A nakonec RCZ, to bude mít pod kapotou 1,6 THP naladěnou na 200 koní a spřaženou s manuálem. Takže alespoň jedno trochu zábavné „GéTéčko“…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.