Peugeot vsází na sportovní vlnu a verze GT budou v modelech 208, 308, 508 i RCZ. Začíná se v Británii.
Modely s přízviskem GT poznáte podle větších kol, dvoujtých koncovek výfuku, Full LED světlomety (308 a 508) LED zadními světly (208, 308 a 508). Kromě toho také plaketkami GT Line a černými designovými doplňky exteriéru.
Pod kapotou to už tak moc GT není. Pro 208 můžete mít i 1,2 PureTech „jen“ s 110 koňmi nebo dokonce BlueHDi o objemu 1,6 litru a výkonu neoslnivých 100 koní.
U 308 je v „základu GT Linie“ 1,2 litrový tříválec s přeplňováním, popřípadě dvoulitrový diesel BlueHDi s výkonem 150 koní. Za příplatek také s automatem.
No a 508 GT začíná s 1,6 BlueHDi, pokračuje s dvoulitrem BlueHDi se stejným výkonem jako u 308. A nakonec RCZ, to bude mít pod kapotou 1,6 THP naladěnou na 200 koní a spřaženou s manuálem. Takže alespoň jedno trochu zábavné „GéTéčko“…
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?