I Škoda Auto podlehla boomu crossoverů, za dva roky nám ukáže malé SUV.
Koncernu VW žalostně chybí modely mezi crossovery. A to i navzdory tomu, že se jedná o velmi rychle rostoucí kategorii vozů. Svá želízka v crossoverovém oni už chystá. Volkswagen bude mít Taigun na prodloužené platformě NSF a Škodovka bude mít crossover velikosti Fabie na zkrácené platformě MQB.
Oproti Fabii bude nový crossover větší jak zvenčí, tak uvnitř. Přesto by měl být menší než Yeti. I díky platformě MQB a množství dílů použitých z Fabie a Taigunu, bude vývoj nejen levný, ale také rychlý. Novinky z Boleslavi se dočkáme už v roce 2017.
K tomuto modelu se vyjádřil i Vahland ze Škoda Auto. Nový crossover dle jeho slov bude jen předokolka, ač MQB platforma umožnuje i zástavbu pohonu všech kol. Zároveň má být cenově dostupný. My odhadujeme cenovou politiku dosti podobnou Rapidu. Tedy základ někde mezi 260 až 300 tisíci korun.
Zdroj: Auto Express
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.