Hypersport Porsche 918 Spyder byl ihned po představení téměř vyprodán, ale ani to nezastavilo výrobce zveřejnit nové propagační video z australského okruhu.
V posledním klipu se máme možnost podívat za volant s Porsche 918 Spyder, které řídí vedoucí instruktor Matthias Hoffsummer. Ten zajel s časem 01:38:02 okruh Phillip Islandu Grand Prix v Austrálii a jak je vidno, s autem se vůbec nemazlil.
Kdyby náhodou někdo nevěděl, co vlastně pohání proháněné Porsche 918 Spyder, tak v jeho útrobách se skrývá plug-in hybridní hnací ústrojí. To se skládá z benzínového motoru V8 s objemem 4,6 litru, dvou elektromotorů a 6,8 kWh lithium-iontové baterie. Díky tomu vůz produkuje kombinovaný maximální výkon 887 koní a 1280 Nm točivého momentu.
Pokud jde o výkon, Porsche 918 Spyder může zrychlit z 0-100km/h za 2,8 sekundy a rozjede se až na maximální rychlost 345 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?