Hypersport Porsche 918 Spyder byl ihned po představení téměř vyprodán, ale ani to nezastavilo výrobce zveřejnit nové propagační video z australského okruhu.
V posledním klipu se máme možnost podívat za volant s Porsche 918 Spyder, které řídí vedoucí instruktor Matthias Hoffsummer. Ten zajel s časem 01:38:02 okruh Phillip Islandu Grand Prix v Austrálii a jak je vidno, s autem se vůbec nemazlil.
Kdyby náhodou někdo nevěděl, co vlastně pohání proháněné Porsche 918 Spyder, tak v jeho útrobách se skrývá plug-in hybridní hnací ústrojí. To se skládá z benzínového motoru V8 s objemem 4,6 litru, dvou elektromotorů a 6,8 kWh lithium-iontové baterie. Díky tomu vůz produkuje kombinovaný maximální výkon 887 koní a 1280 Nm točivého momentu.
Pokud jde o výkon, Porsche 918 Spyder může zrychlit z 0-100km/h za 2,8 sekundy a rozjede se až na maximální rychlost 345 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.