Hypersport Porsche 918 Spyder byl ihned po představení téměř vyprodán, ale ani to nezastavilo výrobce zveřejnit nové propagační video z australského okruhu.
V posledním klipu se máme možnost podívat za volant s Porsche 918 Spyder, které řídí vedoucí instruktor Matthias Hoffsummer. Ten zajel s časem 01:38:02 okruh Phillip Islandu Grand Prix v Austrálii a jak je vidno, s autem se vůbec nemazlil.
Kdyby náhodou někdo nevěděl, co vlastně pohání proháněné Porsche 918 Spyder, tak v jeho útrobách se skrývá plug-in hybridní hnací ústrojí. To se skládá z benzínového motoru V8 s objemem 4,6 litru, dvou elektromotorů a 6,8 kWh lithium-iontové baterie. Díky tomu vůz produkuje kombinovaný maximální výkon 887 koní a 1280 Nm točivého momentu.
Pokud jde o výkon, Porsche 918 Spyder může zrychlit z 0-100km/h za 2,8 sekundy a rozjede se až na maximální rychlost 345 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?