Německá média hlásí, že nově založená divize Mercedes-AMG má plné ruce práce s novými modely. Mimo jiné chystá konkurenty pro Audi i Porsche.
Není to poprvé, co slyšíme zvěsti o tom, že Mercedes chystá konkurenta pro Audi. Novinka s třícípou hvězdou, která si vezme do hledáčku TTčko, bude používat modulární platformu MFA2, tak to tvrdí německý Auto Motor und Sport.
Ostatně, stejnou platformu bude využívat i příští generace třídy A. Zpět ale k chystanému rivalovy pro TT. Ten by měl být nejmenší a nejlevnější model od divize AMG. Bude tedy pomyslnou bránou do sportovní divize AMG a má oslovit mladší zákazníky.
Nejspíše se ho dočkáme ještě do roku 2020. Kromě toho se v Mercedes-AMG chystá konkurence pro Porsche Panamera. Čtyřdveřové kupé bude zřejmě vycházet z třídy E, ale bude mít naprosto odlišný design. Více dostupné zprávy neupřesňují.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?