Německá média hlásí, že nově založená divize Mercedes-AMG má plné ruce práce s novými modely. Mimo jiné chystá konkurenty pro Audi i Porsche.
Není to poprvé, co slyšíme zvěsti o tom, že Mercedes chystá konkurenta pro Audi. Novinka s třícípou hvězdou, která si vezme do hledáčku TTčko, bude používat modulární platformu MFA2, tak to tvrdí německý Auto Motor und Sport.
Ostatně, stejnou platformu bude využívat i příští generace třídy A. Zpět ale k chystanému rivalovy pro TT. Ten by měl být nejmenší a nejlevnější model od divize AMG. Bude tedy pomyslnou bránou do sportovní divize AMG a má oslovit mladší zákazníky.
Nejspíše se ho dočkáme ještě do roku 2020. Kromě toho se v Mercedes-AMG chystá konkurence pro Porsche Panamera. Čtyřdveřové kupé bude zřejmě vycházet z třídy E, ale bude mít naprosto odlišný design. Více dostupné zprávy neupřesňují.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.