Nová Audi R8 dorazí v otevřené verzi již brzdy, náznak její podobny vám přinášíme již nyní díky Theophilovi.
Jak by mohla vypadat verze spyder u modelu R8 V10 Plus, nám nastínil Theophilus Chin, který často přináší zajímavé rendery. Druhá generace R8 se představila minulý měsíc v Ženevě a to zatím jako kupé. Otevřená verze dorazí pravděpodobně až příští rok, možná dokonce později.
Verze V10 Plus má pod kapotou 5,2 litrový vidlicový desetiválec, s přímím vstřikováním paliva, který vyvíjí výkon 449 kW, tedy 610 koní a maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 560 Nm. Při hmotnosti 1454 kg zvládá sprint z klidu na 100 km/h během 3,2 sekund a maximální rychlost je 330 km/h.
Očekáváme, že verze spyder přinese trochu hmotnosti navíc a tím pádem budou i dynamické výkony o něco horší, než v případě verze kupé. I tak se ale bude jednat o prvotřídní sportovní náčiní. Zatímco kupé R8 V10 Plus startuje na ceně 187 400 Euro (5,25 milionů korun), verze spyder bude zhruba o půl milionu dražší…
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?