Nová Audi R8 dorazí v otevřené verzi již brzdy, náznak její podobny vám přinášíme již nyní díky Theophilovi.
Jak by mohla vypadat verze spyder u modelu R8 V10 Plus, nám nastínil Theophilus Chin, který často přináší zajímavé rendery. Druhá generace R8 se představila minulý měsíc v Ženevě a to zatím jako kupé. Otevřená verze dorazí pravděpodobně až příští rok, možná dokonce později.
Verze V10 Plus má pod kapotou 5,2 litrový vidlicový desetiválec, s přímím vstřikováním paliva, který vyvíjí výkon 449 kW, tedy 610 koní a maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 560 Nm. Při hmotnosti 1454 kg zvládá sprint z klidu na 100 km/h během 3,2 sekund a maximální rychlost je 330 km/h.
Očekáváme, že verze spyder přinese trochu hmotnosti navíc a tím pádem budou i dynamické výkony o něco horší, než v případě verze kupé. I tak se ale bude jednat o prvotřídní sportovní náčiní. Zatímco kupé R8 V10 Plus startuje na ceně 187 400 Euro (5,25 milionů korun), verze spyder bude zhruba o půl milionu dražší…
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.