Nejaktuálnější informace od Lamborghini přinášejí zajímavý fakt.
Laborghini mělo být prvním výrobcem supersportovních aut, které přivede na svět SUV. V závěsu za ní mají být další automobilky například Bentley, který už svoje SUV připravuje. V tuto chvíli Lamborghini otálí, ještě totiž SUV neschválili pro sériovou výrobu.
Hlavním problémem je Volkswagen Group. Ten, jak jistě víte, vlastní Lamborghini a má v automobilce poslední slovo. Nyní se vedení Lamborghini snaží přesvědčit vedení VW Group. I přes to, že stále není SUV schváleno pro sériovou výrobu, má automobilka celkem jasno v tom, že případné SUV bude rozhodně nejlepší.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?