Nejaktuálnější informace od Lamborghini přinášejí zajímavý fakt.
Laborghini mělo být prvním výrobcem supersportovních aut, které přivede na svět SUV. V závěsu za ní mají být další automobilky například Bentley, který už svoje SUV připravuje. V tuto chvíli Lamborghini otálí, ještě totiž SUV neschválili pro sériovou výrobu.
Hlavním problémem je Volkswagen Group. Ten, jak jistě víte, vlastní Lamborghini a má v automobilce poslední slovo. Nyní se vedení Lamborghini snaží přesvědčit vedení VW Group. I přes to, že stále není SUV schváleno pro sériovou výrobu, má automobilka celkem jasno v tom, že případné SUV bude rozhodně nejlepší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?