Nejaktuálnější informace od Lamborghini přinášejí zajímavý fakt.
Laborghini mělo být prvním výrobcem supersportovních aut, které přivede na svět SUV. V závěsu za ní mají být další automobilky například Bentley, který už svoje SUV připravuje. V tuto chvíli Lamborghini otálí, ještě totiž SUV neschválili pro sériovou výrobu.
Hlavním problémem je Volkswagen Group. Ten, jak jistě víte, vlastní Lamborghini a má v automobilce poslední slovo. Nyní se vedení Lamborghini snaží přesvědčit vedení VW Group. I přes to, že stále není SUV schváleno pro sériovou výrobu, má automobilka celkem jasno v tom, že případné SUV bude rozhodně nejlepší.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.