Ford nový Focus RS již představil, stále však neřekl, kolik koní bude pod kapotou. Možná se nedopatřením prořeklo Irské zastoupení.
Ford nový Focus RS ukázal nejen v Ženevě, ale také na videu, kde jej prohnal Ken Block. Uvolnil řadu fotografií i zajímavých informací. Víme třeba o driftovacím tlačítku, nebo barvách karoserie, ale stále chybí to nejdůležitější a tím je výkon, kterým bude nové RSo disponovat.
Automobilka mluví velmi stroze o 2,3 litrovém EcoBoostu, který by měl být naladěný na více než 320 koní a 434 Nm. To je však velmi nekonkrétní. Nový Ford RS může mít 321 ale i třeba 400 a více koní. Malým záchytným bodem tak je neopatrnost Irského importéra.
Ten totiž k příležitosti Ženevského autosalonu zveřejnil krátkou zprávu, kde mimo jiné psal o výkonu Focusu RS. Konkrétně se tam píše, respektive psalo o výkonu 350 koní. V tuto chvíli je zpráva již stažená a vedení Evropské odnože Fordu nechce tuto zprávu vůbec komentovat. Je však dosti pravděpodobné, že Ford Focus RS bude mít pod kapotou 350 koní a bude tak nejostřejším hothatchem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?