Focus RS má 350 koní, tvrdí Irský importér Fordu

Ford Focus
Ford Focus, foto: Ford
ar2 8. března 2015 12:16
Sdílej:

Ford nový Focus RS již představil, stále však neřekl, kolik koní bude pod kapotou. Možná se nedopatřením prořeklo Irské zastoupení.

Ford nový Focus RS ukázal nejen v Ženevě, ale také na videu, kde jej prohnal  Ken Block. Uvolnil řadu fotografií i zajímavých informací. Víme třeba o driftovacím tlačítku, nebo barvách karoserie, ale stále chybí to nejdůležitější a tím je výkon, kterým bude nové RSo disponovat.

Automobilka mluví velmi stroze o 2,3 litrovém EcoBoostu, který by měl být naladěný na více než 320 koní a 434 Nm. To je však velmi nekonkrétní. Nový Ford RS může mít 321 ale i třeba 400 a více koní. Malým záchytným bodem tak je neopatrnost Irského importéra.

Ten totiž k příležitosti Ženevského autosalonu zveřejnil krátkou zprávu, kde mimo jiné psal o výkonu Focusu RS. Konkrétně se tam píše, respektive psalo o výkonu 350 koní. V tuto chvíli je zpráva již stažená a vedení Evropské odnože Fordu nechce tuto zprávu vůbec komentovat. Je však dosti pravděpodobné, že Ford Focus RS bude mít pod kapotou 350 koní a bude tak nejostřejším hothatchem.

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?