Ford nový Focus RS již představil, stále však neřekl, kolik koní bude pod kapotou. Možná se nedopatřením prořeklo Irské zastoupení.
Ford nový Focus RS ukázal nejen v Ženevě, ale také na videu, kde jej prohnal Ken Block. Uvolnil řadu fotografií i zajímavých informací. Víme třeba o driftovacím tlačítku, nebo barvách karoserie, ale stále chybí to nejdůležitější a tím je výkon, kterým bude nové RSo disponovat.
Automobilka mluví velmi stroze o 2,3 litrovém EcoBoostu, který by měl být naladěný na více než 320 koní a 434 Nm. To je však velmi nekonkrétní. Nový Ford RS může mít 321 ale i třeba 400 a více koní. Malým záchytným bodem tak je neopatrnost Irského importéra.
Ten totiž k příležitosti Ženevského autosalonu zveřejnil krátkou zprávu, kde mimo jiné psal o výkonu Focusu RS. Konkrétně se tam píše, respektive psalo o výkonu 350 koní. V tuto chvíli je zpráva již stažená a vedení Evropské odnože Fordu nechce tuto zprávu vůbec komentovat. Je však dosti pravděpodobné, že Ford Focus RS bude mít pod kapotou 350 koní a bude tak nejostřejším hothatchem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.