Představte si situaci, že do autoservisu odvezete svůj vůz na běžnou kontrolu, nádrž je plná a po vrácení auta je vše jinak.
Nejen to se stalo britovi Waynu Clinningovi, který chtěl zkontrolovat tachometr, prohlédnout vyhledávací systém a také svůj Ford Focus ST osadit novými pneumatikami. Auto mělo téměř plnou nádrž, jenže po vyzvednutí vozu byla půlka nádrže pryč. Při otázce, co s autem mechanici dělali, se mu údajně nedostalo žádné smysluplné odpovědi.
Majitel tedy pojal velké podezření, že něco není v pořádku a tak se do servisu po nějaké době vydal podruhé. Do auta však nainstaloval skrytou kameru ve vnitřním zpětném zrcátku, která nahrávala vše potřebné, co se s autem děje. Po vrácení auta a zhlédnutí záznamu se však Clinning doslova nestačil divit, co vše mechanici s autem prováděli.
Ve skutečnosti jej totiž vyvezli na běžné britské okresky a tam s ním pádili až 190 km/h. To je jasným vysvětlením, proč při prvním vrácení auta chyběla půlka paliva v nádrži. Ostatně, na to, jak si mechanici jízdu užívali, se podívejte sami.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.