Představte si situaci, že do autoservisu odvezete svůj vůz na běžnou kontrolu, nádrž je plná a po vrácení auta je vše jinak.
Nejen to se stalo britovi Waynu Clinningovi, který chtěl zkontrolovat tachometr, prohlédnout vyhledávací systém a také svůj Ford Focus ST osadit novými pneumatikami. Auto mělo téměř plnou nádrž, jenže po vyzvednutí vozu byla půlka nádrže pryč. Při otázce, co s autem mechanici dělali, se mu údajně nedostalo žádné smysluplné odpovědi.
Majitel tedy pojal velké podezření, že něco není v pořádku a tak se do servisu po nějaké době vydal podruhé. Do auta však nainstaloval skrytou kameru ve vnitřním zpětném zrcátku, která nahrávala vše potřebné, co se s autem děje. Po vrácení auta a zhlédnutí záznamu se však Clinning doslova nestačil divit, co vše mechanici s autem prováděli.
Ve skutečnosti jej totiž vyvezli na běžné britské okresky a tam s ním pádili až 190 km/h. To je jasným vysvětlením, proč při prvním vrácení auta chyběla půlka paliva v nádrži. Ostatně, na to, jak si mechanici jízdu užívali, se podívejte sami.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?