Poslední Veyron s výrobním číslem 450 se ukáže v Ženevě. Volkswagen tak může oslavit konec ztrátového modelu.
S doprodejem posledních kusů Veyronů mělo Bugatti poměrně velké problémy. I přes jejich obrovskou cenu se jedná o ztrátový model, který musí dotovat Volkswagen. Ten bude zřejmě velmi rád, až bude moci „oslavit“ konec výroby.
Ostatně Veyron už není kdo ví jak horké zboží. Dnes jsou trendy trochu jiné, „hlad“ je spíše po LaFerrari nebo Porsche 918, nežli po hyperrychlém a silném Veyronu, který býval výstavní skříní techniky. Nepotvrdilo se ani to, že se z něj stane sběratelský kousek. Jeho ceny, jakožto ojetiny strmě klesají. Na druhou stranu. Veyron i přes svůj věk strhává pozornost kdekoliv se ukáže.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?