Ne každý má možnost vlastnit nějaké historické auto a když už se naskytne možnost jej mít, jejich ceny šplhají do závratných výší.
Dnes vám dáváme možnost získat hodně povedený model Ferrari F40 v měřítku 1:8, takže má na délku asi 545 mm a na 246 mm. Jak asi uznáte, nejedná se o žádného prcka, hlavně délka půl metru hovoří za fakt, že model bude hodně propracovaný a drahý. Výrobu modelu má na starosti firma Amalgam Model Fine Cars a jak je ze snímků patrné, dalo si s ním hodně práce.
Do nejmenšího detailu je zpracován interiér, motorový prostor i karoserie, nechybí loga F40 na bocích zadního křídla a zespodu je miniatura taktéž kopií "opravdového" F40. Firma má v plánu vyrobit pouze 199 kusů a model je už nyní k objednání v oficiálním e-shopu Ferrari Store. Jenže každá sranda něco stojí a konkrétní zmenšenina přijde na 6 275 Eur (asi 170 tisíc korun). Za tuhle sumu už ale máte skutečné auto a tak je tahle hračka určena pro bohaté lidi, kteří jsou skalnímy fanoušky F40.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.