Korejská značka Hyundai může slavit, protože se minulý týden stala vítězem tendru na terénní vozidla pro naší českou Policii.
Konkrétně Hyundai vyhrál tender na dodání 150 kusů modelu ix35 v policejní úpravě, což je velmi solidní obchodní úspěch. Již dříve Hyundai dodal pár vozů české Policii a jak se zdá, spokojenost je s nimi velká, tudíž proč nepřiobjednat další. Každý z vozů dostane do standardu pohon všech kol a dvoulitrový benzinový motor 2,0 GDI.
S ním nabídne policejní ix35 výkon 166 koní a točivý moment 205 Nm, což bohatě postačí na běžné denní zásahy a aktivity. Tisková zpráva ale zatím neuvádí, zda se jedná o verze s manuální či automatickou převodovkou, což byl bylo dobré vědět. Především automatická převodovka totiž nepatří k těm nejlepším a i spotřeba u tohoto motoru roste až raketově rychle v závislosti na poloze plynového pedálu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.