Bránou do luxusního segmentu je především Audi A1, to však již brzy nebude v USA pravda. Proč?
Audi v Americe je z Německé luxusní trojky v prodejích nejslabší. Dokonce velmi výrazně. Současně se jí velmi daří v segmentu nazývaném entry-level, tedy aut, které jsou pomyslnou branou k luxusním značkám potažmo vozům.
To platí především o Audi A3, které zažívá velký prodejní úspěch a raketově jeho prodeje rostou. Audi se tak rozhodlo, že jeho prodej ještě zvýší tím, že vyřadí z nabídky nejlevnější a zároveň nejmenší Audi a tím je model A1, popřípadě budoucí Q1.
Samozřejmě se to nestane ze dne na den a očekává se, že ukončení prodejů A1 nastane s odchodem současné generace, nebo v případě Q1 se vůbec nabízet na Americkém trhu nebude.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?