Vzácný supersport z roku 1993 se jménem Bugatti EB110 GT bude vydražen příští týden v americkém Scottsdale, ve státě Arizona společností RM Auctions.
Tento konkrétní vůz je šestý vyrobený z celkového počtu 139 a byl dokončen v březnu 1993. Bugatti jej tehdy prodalo do Japonska majiteli se jménem Yutaro Okamoto. Původně vůz nesl červený lak karoserie, později se však majitel rozhodl, že auto přestříká na závodní modrou. Původní šedý kožený interiér byl mírně upraven a dostal šedou Alcantaru na tunelu převodovky a přístrojové desce.
Prodávané EB110 GT za celou svou histroii najelo jen 8235 km a zdá se, že vůz je v původním stavu. Pod kapotou se nalézá masivní motor V12 s výkonem 550 koní a dosáhne maximální nejvyšší rychlosti 343 km / h. I dnes je tak docela těžké tento vůz porazit. a to i po 22 letech. Výkon se přenáší na obě nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky a z 0 na 100 km/h zrychlí přibližně za 3,5 sekundy.
Vůz bude vydražen 15. ledna a odhaduje se, že se prodá za výslednou částku mezi 575 až 775 tisíci dolarů.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.