Tento konkrétní vůz je šestý vyrobený z celkového počtu 139 a byl dokončen v březnu 1993. Bugatti jej tehdy prodalo do Japonska majiteli se jménem Yutaro Okamoto. Původně vůz nesl červený lak karoserie, později se však majitel rozhodl, že auto přestříká na závodní modrou. Původní šedý kožený interiér byl mírně upraven a dostal šedou Alcantaru na tunelu převodovky a přístrojové desce.
Prodávané EB110 GT za celou svou histroii najelo jen 8235 km a zdá se, že vůz je v původním stavu. Pod kapotou se nalézá masivní motor V12 s výkonem 550 koní a dosáhne maximální nejvyšší rychlosti 343 km / h. I dnes je tak docela těžké tento vůz porazit. a to i po 22 letech. Výkon se přenáší na obě nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky a z 0 na 100 km/h zrychlí přibližně za 3,5 sekundy.
Vůz bude vydražen 15. ledna a odhaduje se, že se prodá za výslednou částku mezi 575 až 775 tisíci dolarů.