Společnost Audi oznámila, že její vlajková sportovní limuzína A7 dostane v příští generaci radikálnější design, který jí má ještě více zpřísnit.
Designový šéf Audi, Marc Lichte k tomu sám prohlásil, že už dokončil svou práci na druhé generaci modelu A7 Sportback. Podle něj jí nadělil do vínku některé designové prvky z letos představeného konceptu Prologue Concept. Ten se světu ukázal v živé premiéře na autosalonu Los Angeles Auto Show. Koncept slouží taktéž jako předpremiéra stylingového řešení u příští generace Audi A8 , která se ukáže v roce 2016.
Marc Lichte slibuje, že A7 nabídne větší stylingové rozdíly oproti modelům A6 a A8. V současnosti si totiž kde kdo splete modely A6 a A8, stejně tak A7ku s menší A6kou. To by se již nemělo v budoucnu opakovat. Další podrobnosti zatím nejsou dispozici, ale A7 Sportback přijede v roce 2017 a bude používat druhou generaci podvozkové platformy MLB. Ta si odbude svou premiéru v roce 2016, a to právě při instalaci do vlajkové lodi Audi A8
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.