Společnost Audi oznámila, že její vlajková sportovní limuzína A7 dostane v příští generaci radikálnější design, který jí má ještě více zpřísnit.
Designový šéf Audi, Marc Lichte k tomu sám prohlásil, že už dokončil svou práci na druhé generaci modelu A7 Sportback. Podle něj jí nadělil do vínku některé designové prvky z letos představeného konceptu Prologue Concept. Ten se světu ukázal v živé premiéře na autosalonu Los Angeles Auto Show. Koncept slouží taktéž jako předpremiéra stylingového řešení u příští generace Audi A8 , která se ukáže v roce 2016.
Marc Lichte slibuje, že A7 nabídne větší stylingové rozdíly oproti modelům A6 a A8. V současnosti si totiž kde kdo splete modely A6 a A8, stejně tak A7ku s menší A6kou. To by se již nemělo v budoucnu opakovat. Další podrobnosti zatím nejsou dispozici, ale A7 Sportback přijede v roce 2017 a bude používat druhou generaci podvozkové platformy MLB. Ta si odbude svou premiéru v roce 2016, a to právě při instalaci do vlajkové lodi Audi A8
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?